מנדי ברגר | יום כ"ח סיון ה׳תשפ״א 08.06.2021

מה הקשר בין הופעת פריד ואביב גפן להחלטת ח"כ ניר אורבך?

ניר אורבך הודיע סופית לבנט: אצביע בעד • "צועד בדרך הזו לא בלב שמח או בנפש חפצה, אני צועד בדרך הזו דווקא בגלל שהיא לא ברורה, אבל עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. עם הנצח מפחד מהתיקו" • ואיך אברהם פריד ואביב גפן גרמו לו לשנות את דעתו?
מה הקשר בין הופעת פריד ואביב גפן להחלטת ח
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חבר הכנסת ניר אורבך הודיע סופית ליו”ר ימינה נפתלי בנט כי יצביע בעד הקמת ממשלת השמאל. “החלטתי לסיים את התיקו בפוליטיקה הישראלית. החלטתי להצביע בעד ממשלת האחדות", כתב בהודעה שפרסם.

"אני צועד בדרך הזו לא בלב שמח או בנפש חפצה, אני צועד בדרך הזו דווקא בגלל שהיא לא ברורה, אבל עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. עם הנצח מפחד מהתיקו".

אורבך הסביר בין היתר מה גרם לו לשנות את דעתו. "לפני ימים מספר התקיים בירושלים אירוע מכונן. על במה אחת הופיע גדול המוסיקה היהודית אברהם פריד יחד עם כוכב המוזיקה הישראלית אביב גפן. חיבור שאם מישהו היה מדמיין אותו לפני מספר שנים היו אומרים לו שהוא הוזה.

"אביב גפן שעל שיריו גדל דור שלם הכי רחוק מחיבור למסורת ישראל ולתורת ישראל, עמד כשכיפה לראשו ושר יחד עם אברהם פריד את השיר מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב. ישבתי שם בקהל והבנתי שאפשר גם אחרת. אפשר לעשות שינוי, אנחנו רוצים שינוי, וממשלת שינוי, עם כל הקשיים והסכנות והאתגרים והמורכבויות, יכולה להיות דבר טוב לעם ישראל בעת הזאת", הסביר אורבך. וחתם כי "הלוואי הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב".

צפו בקטע הדואט המדובר:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.