מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשפ״א 04.06.2021

הכנס הארצי: אלפי נשים יתוועדו בחג הגאולה סביב 'שולחן עגול'

זהו הכנס החי הארצי הראשון בקהילת חב"ד מאז פרוץ מגפת הקורונה. כאשר שוב יתקיים הכנס במתכונת חיה ומלכדת, עם העוצמות הייחודיות למפגש פיזי מאחד של אלפי הנשים. כל הפרטים על הכנס של נשי ובנות חב"ד שיתקיים בחג הגאולה
הכנס הארצי: אלפי נשים יתוועדו בחג הגאולה סביב 'שולחן עגול'
הכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד

בעוד פחות מחודש, בחג הגאולה י"ב תמוז, יתקיים בהיכל מנורה בתל אביב הכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד.

נושא הכנס, "ואז המשפחה מאושרת", מתבסס על מכתב מיוחד ששלח הרבי הריי"צ לבתו הרבנית חיה מושקא בהיותה נערה. במכתב מתאר הרבי במילים מרגשות את עוצמת הקשר המשפחתי.

בתקופה כה סוערת, בין גלי אתגרים, בשורת הכנס התקבלה בהתרגשות רבה בקרב נשות חב"ד ומקורבות בכל רחבי הארץ.

זהו הכנס החי הארצי הראשון בקהילת חב"ד מאז פרוץ מגפת הקורונה. כאשר שוב יתקיים הכנס במתכונת חיה ומלכדת, עם העוצמות הייחודיות למפגש פיזי מאחד של אלפי הנשים.

מילוי מצברים חווייתי וחסידי שנחוץ לכל אישה במיוחד בימים מורכבים אלה, ערב הגאולה השלמה. נושא הכנס נוגע עמוק בלב כל אישה ובת, וכמיטב המסורת נבנית התוכנית בשילוב מושלם של תוכן וצורה, רגש, חוויה ומסרים מעצימים לחיים.

הכנס צפוי להיות חדשני ומיוחד במינו. במות בקונסטרוקציה שטרם נראתה, בשילוב בין במה עגולה במרכז הזירה לבין במה מרכזית בעיצוב צורני מיוחד ובימות נוספות.

כך תתקיים התוועדות חג הגאולה של כל נשות חב"ד יחד סביב 'שולחן עגול' בעוצמה שטרם היה כמוה. כל משתתפת תקבל צמיד לד למופע אינטראקטיבי בשיתוף קהל, הכנס ילווה באנימציות מרהיבות ועוד.

כל שכלולי הטכנולוגיה מגויסים להגשת מסרים עוצמתיים מאלפים, כאשר השנה ניתן דגש לתובנות ולסיפורים נוגעים מתוך קהל מגוון במיוחד של נשים בסגנונות ובגילאים שונים, לצד מופעי זמר ומחול אמנותיים. 

הרבי רוצה שתהיי כאן!

נשות חב"ד מתכנסות לכנס עוצמתי, חי, ביום שלישי חג הגאולה י"ב תמוז (22 ביוני) בהיכל מנורה תל אביב, בין השעות 17:00 – 21:30.

רכישת הכרטיסים בעיצומה. להרשמה > לחצו כאן (בקישור זה ניתן גם לרכוש כרטיסים למכירה הסינית של נשי ובנות חב"ד, שתיערך בסיום הכנס. יש לשים לב כי השנה מדובר בכנס שיתקיים בשעות הערב).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.