שלמה מן | יום כ"א סיון ה׳תשפ״א 01.06.2021

הורי התלמידים ב'תומכי תמימים' בבני ברק הוזמנו לערב בישיבה

ערב הורים מיוחד התקיים בישיבת 'תומכי תמימים - בית מנחם' בבני ברק • ההורים התעדכנו בפרוטרוט על אודות מצבם של בנם והאזינו להרצאה מקצועית מאת פסיכולוג חינוכי מומחה • אתר COL מגיש סיקור ותיעוד
הורי התלמידים ב'תומכי תמימים' בבני ברק הוזמנו לערב בישיבה
צילום: מענדי קורנט

הורי תלמידי התמימים בישיבת חב"ד תומכי תמימים 'בית מנחם' בבני ברק הגיעו השבוע לאסיפת הורים, בה התעדכנו על אודות מצבם של בנם, שאבו נחת והחכימו בהרצאה מקצועית.

בהגיעם לישיבה נחשפו ההורים לקטעי וידאו ותמונות שסיכמו את תקופת הקורונה מתחילת שנת הלימודים, בה הישיבה לא הפסיקה לפעול למרות הקשיים והלוגיסטיקה הסבוכה.

כן צפו ההורים בסרטונים מרגשים מריקודי התמימים בסיום התוועדות חג השבועות וההכנות בערב החג, בו זכו התמימים להיות יחידי סגולה שערכו את החג בתומכי תמימים למרות המצב הביטחוני.

קירות הישיבה סיפרו בכרזות ושילוט על האווירה המחשמלת האופפת בימים אלו את הישיבה בעיצומו של מבצע הכנה ליום ההילולא ג' תמוז.

ההורים קיבלו לידיהם גיליון ציונים מסכם מתחילת זמן הקיץ ונפגשו באופן פרטני עם כל צוות הישיבה המחנך את בנם ודנו יחדיו אודות חינוכו.

במרכז הערב נמסרה הרצאה מאלפת מפי איש המקצוע ר' איתיאל גולד פסיכולוג חינוכי מומחה, בנושא 'מרפא לרגש ולנפש' לאחר תקופת הקורונה והאסונות הקשים שהיו לאחרונה. המאזינים קיבלו כלים מקצועיים לשיח נכון ומעצים עם בנם.

ההורים שבאו מכל קצוות הארץ הביעו את הערכתם על ההשקעה החינוכית, על היחס האישי, והעלו על נס את התנהלות הישיבה בתקופות המאתגרות של הקורונה והמבצע הצבאי בעזה, בהם הישיבה התעקשה לקבל אישורים מהגורמים המוסמכים לפעילות חינוכית רציפה והמשך שמירה על סדרי הישיבה. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.