צבי סופר | יום כ"א סיון ה׳תשפ״א 01.06.2021

בית חב"ד לנוער גדול ומפואר נחנך במרכז העיר ירושלים

הראשון לציון רבה הראשי של ירושלים, שלוחים ואישי ציבור התאספו לחנוכת המועדון החדש של חב"ד לנוער ירושלים • המועדון הגדול ממוקם ברחוב יפו פינת קינג ג'ורג', המקום המרכזי והשוקק חיים לצעירים בירושלים
בית חב

הראשון לציון רבה הראשי של ירושלים, שלוחים ואישי ציבור התאספו לחנוכת המועדון החדש של חב"ד לנוער ירושלים. המועדון הגדול ממוקם ברחוב יפו פינת קינג ג'ורג', המקום המרכזי והשוקק חיים לצעירים בירושלים. 

המועדון נבנה במהירות ובמקצועיות בפיקוחו של הרב מענדי קנייבסקי מהנהלת חב"ד לנוער והוא מושקע עד אחרון הפרטים. פינת לימוד, פינת ישיבה, אזורי משחק, מטבח, ספריה, מרפסות לרחוב הראשי ועוד, הכל ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר. 

הרב משה שילת מנהל חב"ד לנוער ישראל והרב מענדי לבל שליח חב"ד לנוער בירושלים חנכו את המקום המיוחד בהשתתפות השליח למרכז העיר ירושלים הרב יוסף יצחק סלונים ומנהל צא"ח בירושלים הרב נפתלי הכהן ובנו הרב נועם רוט, וכן נציג חב"ד בעריית ירושלים הרב יעקב הלפרין  ואורח הכבוד -  הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים הגר"ש עמאר שליט"א שקבע את המזוזה במקום ודיבר ברגש רב בשבח פעולות חב"ד לנוער בישראל. 

המקום הוקדש לכבוד חתן בר המצווה דוד טורפאשווילי שנכנס השבוע לעול מצוות, על ידי אביו  מעמודי התווך של חב"ד לנוער בישראל - ר' חיים טורפאשווילי שהגיע למקום עם השליח עם הרב משה טברדוביץ.

השליח לנוער בירושלים הרב מענדי לבל סיפר על ההתרגשות של נערי ירושלים להיכנס למועדון המיוחד שבנה במיוחד עבורם ואשר יתן תנופה אדירה לפעילות בע"ה.

במהלך האירוע העניק הרב שילת לראשון לציון הרב עמאר את כרכי "הפתקים של הרבי" שיצא בימים אלו לקראת ג' תמוז במהדורה חדשה ומושלמת בשני כרכים בהוצאת מעיינותיך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.