צבי סופר | יום כ' סיון ה׳תשפ״א 31.05.2021

אנדר: "למה רק 6 חודשי מאסר ולא שליחה למחנה עבודה?"

הצעת החוק ההזויה אותה הגישה ח"כ תמר זנדברג, המבקשת לאסור אדם שיציע לקטינים להתקרב ליהדות, ממשיכה לעורר סערה • ר' מוני אנדר מדוברות חב"ד הגיב לרדיו קול ברמה: "למה רק ששה חודשי מאסר ולא שליחה למחנה עבודה? אני מכבד את זנדברג, רק חבל שבמדינת ישראל שבימינו הצעת חוק שכזו היא בכלל לגיטימית" • ואיך מגיבים ב'יד לאחים'?
אנדר:
ר' מוני אנדר מתראיין לאחד מערוצי הטלוויזיה בחזית 770 בכפר חב"ד (ארכיון COL)

כי שפרסמנו מוקדם יותר הבוקר, ח"כ תמר זנדברג ממר"צ הגישה הצעת חוק ולפיה מי שינסה לשדל קטין להתקרב ליהדות דינו מאסר של שישה חודשים.

הצעת החוק הביאה לשלל התבטאויות, ועוררה סערה.

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "בנט תתעורר, לפני שממשלת השמאל בתמיכתך, תרדוף ותפגע ביהדות והמסורת, עליה מסרו אבותינו את נפשם במשך הדורות".יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "נפתלי, תסתכל מי יישב לשמאלך בממשלה, עוכרת ישראל זנדברג שרודפת את כל מה שקדוש לעם ישראל תהיה שרה בממשלתך".

בתגובה להצעת החוק של תמר זנדברג, ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה הגיש הצעת חוק הפוכה האוסרת שידול קטינים ל'יציאה בשאלה' על ידי עמותות וארגונים.

ארגון יד לאחים הגיב להצעת החוק החדשה: "זה שנים רבות שאנו מנסים להעביר חוק האוסר פעילות של מיסיון נוצרי להמרת דתם של יהודים בישראל", נאמר. "לצערנו הרב לא ראינו את חברת הכנסת זנדברג מצטרפת אלינו ופועלת לקידומו של החוק החשוב הזה, אך בו בזמן היא מקדמת חוק החדש שמנסה לאסור על יהודים להפיץ את היהדות בין אחיהם היהודים".

 "אצה הדרך לגב' זנדברג לנגח את דת ותורת ישראל, ואנו שואלים: מדוע שידול יהודים להמרת דתם לדת אחרת מותרת, ואילו הסברה ליהודים על מסורתם מזה אלפי בשנים, אסורה? צר לנו שגב' זנדברג טומנת את ראשה בחול, כאשר בה בשעה שמרצ מתנגדת לפעילותנו כנגד כתות מיסיון נוצריות הפועלות להטבלת יהודים לנצרות באמתלה של 'חופש דת', היא פוגעת בהפצת היהדות במרחב הציבורי בארץ ישראל. מסתבר כי אחרי שנותנים למיסיון הנוצרי לפעול במרחב הציבורי, מגיע השלב הבא: איסור פעילות יהודית".

מוני אנדר מגיב ב'קול ברמה'. האזינו לראיון המלא:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.