צבי סופר | יום י"ט סיון ה׳תשפ״א 30.05.2021

הקהילה הצעירה ברחובות חגגה הכנסת ספר תורה | גלריה

בבית הכנסת לצעירים חב"ד ברחובות, חגגו הכנסת ספר תורה לזכות הקהילה, תרומת הנדיב הרב שמואל אייזנברג • ספר התורה הוכנס השבוע ברוב פאר והדר • גבאי בית הכנסת קרא פרק תהילים תוך שהקהל מתחנן לרפואה שלמה של חבר הקהילה ר' חיים דקל הלוי בן ורד 
הקהילה הצעירה ברחובות חגגה הכנסת ספר תורה | גלריה
צילומים: חיים טויטו, ומענדי קורנט

משעות הצהרים המוקדמות ביום שני י"ג סיוון, גדשו המונים את רחבת תיכון בית חנה חב"ד רחובות, שם התכבדו הנוכחים לסיים את כתיבת ספר התורה המיוחד שנכתב על ידי הנגיד החסידי ר' שמואל אליהו הכהן אייזנברג ומשפחתו לזכות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו וקהילת חב"ד, מתפללי בית הכנסת 'בית מנחם לצעירים' רחובות.
 

 ספר התורה הוכנס השבוע ברוב פאר והדר ושמחה גדולה. חברי הקהילה ומשפחותיהם, אנ"ש חסידי חב"ד רחובות, קהילת בית חב"ד היובל-מקוב, בתי הכנסת השכנים, ידידי משפחה ועוד באו בהמוניהם לתת כבוד לתורה.

את התהלוכה, שהתקיימה בהשתתפות כ-1200 איש במשך זמן רב, הוביל רב מרכז העיר וקהילת חב"ד, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד  הרב מנחם מענדל גלוכובסקי. כדרכו, סחף הרב גלוכובסקי את ההמונים, החדיר בהם שמחה תוך שהוא מכבד כל אחד ואחד לשאת את ספר התורה.

לאחר ההקפות שנערכו בהיכל בית הכנסת שעה ארוכה, התיישב הציבור לסעודת מצווה בחצר בית הכנסת שעוצב לחצר אירועים מפואר. פתח בדברי ברכה גבאי בית הכנסת הר' שאול גולדברג שכיבד את המרא דאתרא הרב גלכובסקי לשאת דברים נרגשים. ר' יצחק שמואלי גבאי בית הכנסת קרא פרק תהילים תוך שהקהל מתחנן לרפואה שלמה של חבר הקהילה ר' חיים דקל הלוי בן ורד שיחי' שזקוק לרפואה שלמה מסיבוכי קורונה.

עוד נשאו דברים התורם הנגיד ר' שמואל אייזנברג ורב בית הכנסת הרב יחיאל גלוכובסקי שעומד לימין חברי הקהילה ומסור להתפתחותה.

אחרי שעה ארוכה של התוועדות ונגינה חודרת לבבות של ניגוני חב"ד על ידי הזמר החסידי וחבר הקהילה ר' מנדי ג'רופי, ר' יונתן רזאל בליווי תזמורתו של ר' לייבלה ליפסקר, התפזר הקהל לביתו לא לפני שהרב אייזנברג כדרכו בקודש לא נעצר ומכריז כי המשימה הקהילתית הבאה היא יציאה של קבוצות לביקור בחצרות קדשנו, לגברים וגם לנשים.

על מלאכת ההפקה ניצחו החברה המובילה בהפקות האירועים צבעים הפקות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.