מנחם קרביצקי | יום י"ט סיון ה׳תשפ״א 30.05.2021

מה גרם לבנק מרכנתיל להשתתף בכינוס השלוחים הארצי

בנק מרכנתיל מעמיק את שיתוף הפעולה עם קהילת חב"ד והשתתף בכינוס השלוחים השנתי, כל זאת בעקבות העבודה יחד במשך השנה 
מה גרם לבנק מרכנתיל להשתתף בכינוס השלוחים הארצי

לבנק מרכנתיל היתה הזכות לקחת חלק ולהשתתף בכינוס השלוחים היוקרתי בן השלושה ימים שערך ארגון צעירי חב"ד, במלון ניר עציון. הבנק מלווה את קהילת חב"ד לאורך השנים ובכלל זה את ארגון צא"ח ובחלק מ- 1,000 סניפי הבתי חב"ד בישראל.

הכנס אשר כלל מושבים מרכזיים, סדנאות ופעילויות, היווה אחת מהסנוניות הראשונות של חזרה לשגרה, עם ההקלות בהגבלות וסיום סגרי תקופת משבר הקורונה. השתתפו בו 1,000 "שלוחים", ביניהם מנהלי סניפים, מנהלי מערכי פעילות, אנשי חינוך – ממטולה שבצפון ועד אילת בדרום, בכל הערים והעיירות – בשכונות הערים וגם ביישובים קהילתיים, במושבים, ביו"ש ובכל נקודת יישוב בארץ.

במסגרת ליווי הבנק את קהילת חב"ד בישראל לאורך השנים,  השתתף הבנק בכנס, במטרה להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה. מטעם הבנק נכחו בכנס חיים הולצברג, אהוד אוחנה, גדי שובל, גד אלון מנהל סניף מרכז עסקים אזור חיפה, איתי גיבור מנהל סניף רבי עקיבא ויוסף בן שטרית מנהל סניף יהודה הנשיא.
חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי במרכנתיל, השתתף בפאנל "שולחן עגול" וציין: " מרכנתיל שמח להיות שותף לשליחות החשובה, ונשמח לתת מענה ופתרונות לאתגרי השליחים לאורך מעגל השנה".

מארגני הכנס הודו לנציגי בנק מרכנתיל על השתתפותם, וציינו את חשיבות שיתוף הפעולה בין הבנק לקהילת חב"ד שבא לידי ביטוי בהשתתפות הפעילה של נציגי הבנק. נציגי הבנק הביעו את שמחתם על האפשרות להציג את המידע המקצועי במסגרת הפורום המכובד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.