מנדי ברגר | יום י' סיון ה׳תשפ״א 21.05.2021

ב'זאל' הווירטואלי: כינוס תורה חובק עולם של 'מיי-שליח'

כינוס תורה ייחודי נערך בו זמנית ברחבי תבל, ב'זאל' הווירטואלי של ארגון MYSHLIACH שבו מתכנסים מדי יום מאות ילדי השלוחים ברחבי העולם, לשעת לימוד מרתקת עם ה'מלמדים' שלהם, תלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בבית רבינו שבבבל
ב'זאל' הווירטואלי: כינוס תורה חובק עולם של 'מיי-שליח'

כהוראתו הקדושה של הרבי, התקיימו ביום המחרת של חג השבועות כינוסי תורה בכל אתר ואתר, בהם נשאו דברים רבנים ומשפיעים מריכוזי אנ''ש השונים.

אולם כינוס אחד בלט בייחודיותו על פני הכנסים השונים, אין זה מפני נואם ותיק ובעל שם שנכח שם או פלפול יחודי שנשא רב מזקני אנ''ש, בעצם, כמעט להיפך.

בכינוס עליו אנו מדברים הנואמים כולם כמו משתתפיו היו ילדים והוא נערך ברחבי תבל בו זמנית ב'זאל' הווירטואלי של ארגון MYSHLIACH בו מתכנסים מדי יום מאות ילדי השלוחים ברחבי העולם, לשעת לימוד מרתקת עם ה'מלמדים' שלהם, תלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בבית רבינו שבבבל.

המעמד נפתח בקריאה משותפת של פרקי התהלים התואמים לשנותיהם של הרבי והרבנית ובהכרזת י''ב פסוקי הקודש שהוקדשו לשלומם של תושבי ארץ הקודש 'ארץ אשר תמיד עיני ה' אלוקיך בה'.

בשלב זה עלו בזה אחר זה מצוייני תכנית הלימודים מכל קצוות העולם ומסרו בטוב טעם את חידושיהם בנגלה ובחסידות באופן מעורר התפעלות בשפה קולחת ובהירה, כשלאחריהם ערך השליח הצעיר לברצלונה החייל בצ''ה לוי ליברזון סיום מסכת ביצה וחזר ברהיטות על 'הדרן' שנשא הרבי.

את המעמד חתם המשפיע הרב מענדי אלפרוביץ' שהביע את התפעלותו מרמתם הגבוהה של הדברים אותם נשאו החיילים והתוועד במשך שעה ארוכה אל שיחת הקודש המפורסמת מחמשה עשר בשבט ה'תשל''א ''איננעמען די וועלט דורך לימוד התורה''.

הכינוס תורה נערך במסגרת הישיבת ערב לילדי השלוחים  של ארגון MYSHLIACH בניהול הרב מענדי שאנווביץ ומנהל המחלקה לדוברי עברית השליח הרב דובלה הלפרין. הארגון עומד תחת אגף 302 ב'מרכז לענייני חינוך', בניהול הרב מענדי קוטלרסקי. את הישיבת ערב מנהל הת' מענדי שיף.

***

צפו בווידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.