צבי סופר | יום ט' סיון ה׳תשפ״א 20.05.2021

פוליטיקאים גרמנים בהצהרות חריפות נגד הטרור העזתי

צמרת פוליטיקאים גרמנים התייצבו באירוע תמיכה בישראל בבית הכנסת המרכזי בברלין בראשות שליח חב"ד ורב העיר הרב יהודה טייכטל, במקביל לביקורו התקדימי של שר החוץ בזירות נפילות הטילים בישראל, יחד עם שרי חוץ בכירים מאירופה. המועמדת הבכירה לתפקיד הקנצלרית: "זכות הקיום של ישראל זהה לזכות הקיום של גרמניה"
פוליטיקאים גרמנים בהצהרות חריפות נגד הטרור העזתי

ככל שנוקפים ימי המלחמה, כך יותר ויותר מדינות בעולם מנסות להתערב בעד ונגד ומשמיעות הצהרות פומביות. אחת המדינות הבולטות בתגובות האוהדות לישראל, מצד בכיריה, היא גרמניה. כבר מהרגע הראשון של המבצע, שר החוץ מייק האוס, פרסם בפומבי הצהרה שכולה תמיכה חד משמעית בישראל, והיום, חמישי, ביקר באתרי נפילות הטילים בישראל, יחד עם שרי חוץ נוספים מאירופה, במסגרת ביקור סולידריות עם ישראל. 

בימים האחרונים נערך אירוע מיוחד בבית הכנסת המרכזי של ברלין, בהשתתפות צמרת הפוליטיקה הגרמנית - ובהם המועמדת לתפקיד הקנצלרית מטעם מפלגת הירוקים אנאלה ברבוק - שם הושמעו התבטאויות חסרות תקדים בעד ישראל ונגד הפלסטינים.

הבכירים התקבלו בבית הכנסת על ידי שליח חב"ד ורבה של ברלין, הרב יהודה טייכטל, ובזה אחר זה עלו לשאת דברים באירוע ששודר בכלי התקשורת המרכזיים של גרמניה וזכה לחשיפה של עשרות מליונים. 

"זכות הקיום של ישראל זהה לזכות הקיום של גרמניה", אמרה המועמדת לתפקיד הקנצלרית ומי שזוכה במיקום הכי גבוה בסקרים עד כה. "זכות הקיום של ישאל שייכת לזכות הקיום של גרמניה. אני מזועזעת מאירועי הימים האחרונים. הרקטות והתקיפות נגד ישראל, נגד אנשים שהיו בדרך לעבודה ונגד משפחות. אני גם מזועזעת שבתי כנסת מותקפים".

"הטרור נגד ישראל הוא פשע", אמרה שרת המשפטים, הנחשבת לאחת הדמויות הבולטות בפוליטיקה הגרמנית, "כל בית עירייה צריך להניף את דגל ישראל".

אמירות נחרצות נוספות השמיעו שרים ובכירים נוספים, וביטאו את דעתם החד משמעית בעד ההגנה של ישראל ונגד הטרור העזתי.
"התמיכה הגדולה של הפוליטיקאים הגרמנים היא קרן אור", אומר הרב טייכטל, "בעוד מנהיגים בעולם מנסים ליצור סימטריה ומשגרים תגובות מאופקות, אנחנו שומעים כאן פוליטיקאים הגונים שיודעים להבדיל היטב בין האור לחושך, ויש לכך השלכות חיוביות מאוד".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.