צבי סופר | יום ח' סיון ה׳תשפ״א 19.05.2021

95% אחוזים הצביעו כי יעברו מסלקום בעקבות השביתה

בעקבות השביתה בת השעה של ועד עובדי סלקום ביום השביתה במגזר הערבי, 95 אחוזים מגולשי COL ענו בסקר כי יעברו לחברה אחרת רק 5 אחוזים ענו כי יישארו בחברה
 95% אחוזים הצביעו כי יעברו מסלקום בעקבות השביתה
הכרזה שפורסמה ועוררה סערה. ברקע: אילוסטרציה, ארכיון COL

 

'מחאה' בת שעה של ועד עובדי קבוצת סלקום, בדיוק ביום שבו הכריזו במגזר הערבי יום שביתה כללית בשל המהומות, עוררה זעם ברשתות חברתיות ויש שקראו לעזוב את החברה בשל גילוי הסולידריות לכאורה עם השביתה במגזר הערבי.

בכרזה הנושאת את לוגו חברת סלקום, החתומה בידי סמנכ"ל משאבי אנוש, ויו"ר ועד העובדים בחברה, נכתב: "ביום ג' נפסיק את העבודה בסלקום לשעה של מחאה! בעד דו קיום, אחווה ואהבת חינם. אל תתנו לקומץ קיצוניים לקבוע לנו את סדר היום! תנו לחיות יחד ובשקט. *הנחיות מסודרות יינתנו על ידי המנהלים."

המחאה צברה תאוצה אדירה והיו גם שמיהרו לנייד את מספר הפלפון לחברות אחרות, מה שהביא להפסדים של מליוני שקלים לחברה – ביום אחד.

לנוכח הביקורת הקשה שהוטחה בחברה, חברת סלקום פרסמה הודעה לציבור:

"סלקום היא חברה ישראלית שמשרתת את כלל תושבי המדינה בעתות רגיעה ועל אחת כמה וכמה בעתות חירום, כמו הימים הקשים שבהם אנו נמצאים.

בסלקום יש עובדים מכל הדתות והאמונות, אשר עובדים יחד, כתף אל כתף, גם בימים האלה. חלקם חוששים ומסכנים את עצמם ברגעים אלה ממש בכדי לתת שירות באזורים מסוימים,

אנו מחזקים את ידי חיילי ומפקדי צה"ל ומערכת הביטחון, תומכים ומחזקים את כלל תושבי המדינה ובעיקר את תושבי הדרום, שנמצאים תחת מתקפת טילים אכזרית ומתועבת.

ההתכנסות היום היתה בקריאה לדו קיום וחיים משותפים ובאה מהמקום של עובדים שחיים ועובדים יחד. מובן מאליו כי אין ולא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי. בדיעבד, העיתוי היה שגוי והוא זה שאיפשר למי שמחפש להלהיט רוחות, ליצור קשר שלא קיים בין שני הדברים.

נמשיך לפעול, לשרת ולחזק את צה"ל ואת כלל תושבי המדינה בימים קשים אלה ולפעול לדו קיום ולעבודה משותפת של יהודים וערבים בסלקום."

בסקר שנערך לגולשי COL חסידי חב"ד עולה כי 95 אחוזים הצביעו כי יעברו מסלקום בעקבות השביתה, ורק 5 אחוזים ענו כי יישארו בחברה.


לתוצאות הסקר – לחצו כאן>>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.