מנדי ברגר | יום ז' סיון ה׳תשפ״א 18.05.2021

"אבא, מושקא נחנקת'': נס במשפחה חב"דית מראשון לציון

רבע שעה לפני הדלקות נרות של חג השבועות, אירע נס למשפחת הורביץ, מקהילת חב"ד בראשון לציון • "לפתע, אני שומע את בני בן ה-12 אומר לי: ''אבא, מושקא נחנקת''! • "אמנם הסוכריה כבר בחוץ, אבל הילדה עדיין לא נושמת, כולה כחולה ושפתיים לבנות כמו סיד"
סכנת חנק!

המסר חשוב: רבע שעה לפני הדלקות נרות של חג השבועות, אירע נס למשפחת הורביץ, מקהילת חב"ד בראשון לציון.

אחת הבנות נחנקה מסוכריה, ובנס גדול - ברגע האחרון ניצלו חייה בתושייה של ההורים.

בשיחה ל-COL, מספר אב המשפחה, ר' אשל הורביץ, מאנ"ש בראשון לציון: "כל אחד מארבעת ילדי שיחיו לקחו סוכריית ג'ילי אחת והחלו לאכול בחדר שלהם. לפתע, אני שומע את בני בן ה-12 אומר לי: ''אבא, מושקא נחנקת''!

"מיד יצאתי מחדרי. אני רואה אותה הולכת לכיווני ומחזיקה לעצמה את הפה בזמן שבני הגדול דופק לה על הגב. היא התקרבה אליי ואני קולט שהיא ממש נחנקת. מיד, הרמתי אותה ובאינסטינקט ראשוני דחפתי לה אצבע לתוך הפה כדי להוציא את הסוכריה, אבל לא הרגשתי כלום. עברו חמש שניות, הרמתי אותה והתחלתי לדפוק לה חזק מאוד על הגב, אבל זה לא עזר. צעקתי לעבר אשתי שתזעיק עזרה".

הורביץ ממשיך ומספר: "עברו עוד עשר שניות, אני רואה את הבת 4 שלי ממש נחנקת מולי, התחלתי לבצע בה לחיצות היימליך (לא שעשיתי את זה בעבר, אבל זה מה האינסטינקט פעל בי), שום דבר לא עזר. עברו עוד עשר שניות, מושקא שלי ממשיכה להחנק מולי, מתחילה להיות כחולה, היא מאבדת הכרה והגוף שלה נשמט לי בידיים. נלחצתי מאוד לראות אותה ככה. בנתיים אשתי היתה על הקו עם מד''א.

"עברו עוד כמה שניות, הילדה בתוך הידיים שלי, כולה כחולה, כבר דקה שלא נושמת , מחוסרת הכרה, אישוני העיניים שלה התגלגלו לאחור ואני חווה את הנורא מכל, אני רואה איך הבת הקטנה שלי מתה לי בידיים! הרגשתי חסר אונים".

"ברגעים אלו", הוא מוסיף ומשתף, "אישתי שתחי', בתושיה ובקור רוח שראוי להערצה, ניסתה את מזלה ודחפה גם היא אצבע כדי להוציא מהגרון שלה את הסוכריה וב''ה הצליחה, הסוכריה ביד של אשתי. אמנם הסוכריה כבר בחוץ, אבל הילדה עדיין לא נושמת, כולה כחולה ושפתיים לבנות כמו סיד. לא יודע למה, אבל בראש שלי הייתה מחשבה כי עלי לצאת איתה מיד החוצה כדי שיהיה לה אוויר. ברגע שהגעתי איתה לכניסה של המרפסת, הגיעה לכיווננו רוח נעימה ואז, כמו קסם, הבת, מתוך בהלה, התעוררה, נשמה נשימה עמוקה, פתחה את עיניה - האישונים חזרו למקומם. אחרי עוד כמה שניות, הצבע חזר ללחייה".

ר' אשל מספר באנחת רווחה "ראיתי וחוויתי נס גלוי של תחיית המתים. ב''ה הילדה חזרה לתפקוד מלא ואני מרגיש שקבלתי אותה בחזרה, נראה שהחל מהשנה נחגוג לה 2 ימי הולדת".

את המסר, הוא מבקש להעביר לכלל ההורים. "שמרו על ילדיכם הקטנים, המודעות על חבילות האוכל המזהירות מפני חנק בהחלט נכונות!".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ב''ה נסי נסים
ז' סיון ה׳תשפ״א
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.