מנדי ברגר | יום ג' סיון ה׳תשפ״א 14.05.2021

"גל עיני": החיבור בין חג שבועות למאות הטילים | מסר לשבת

בעוד שלושה ימים ניכנס לחג השבועות, חג מתן תורה. השנה שימו לב, אנחנו בדיוק 3333 שנה מאז שיצאנו ממצרים, נהיינו לעם אחד, וקיבלנו את התורה יחד בלב אחד • שליח הרבי בחדרה, הרב יוחנן בוטמן, עם טור אישי לקראת שבת פרשת במדבר

בימים אלו אנחנו בעיצומה של מערכה קשה ביותר. אלפי טילים נוחתים עלינו, עשרות אלפי משפחות חיות במקלטים, הרוגים ופצועים רבים. ה' ישמור!

בעוד שלושה ימים ניכנס לחג השבועות, חג מתן תורה. השנה שימו לב, אנחנו בדיוק 3333 שנה מאז שיצאנו ממצרים, נהיינו לעם אחד, וקיבלנו את התורה יחד בלב אחד. למספר 3333, שזה יוצא 33 כפול 101, יש משמעות מאוד חזקה בקבלה. בנוסף 33 בגימטריא אלו האותיות ג"ל מלשון גילוי.  

דוד המלך אומר בתהילים "גל עיני ואביטה נפלאות מתורתך". יש לפקוח את העיניים ולראות ניסים. עלינו לתת את הדעת שגם במצב הנוכחי יש אלפי טילים שב"ה לא פגעו באיש.. מאות ניסים גלויים לעיניים בכל יום, כמו אמא יקרה שלקחה את הבן שלה מהמיטה רגעים לפני שהגיע הטיל, או עשרות אנשים שירדו מהאוטובוס שניות לפני שפגעה בו רקטה. 

הרבי הודיע לנו מפורשות שעלינו להיות חזקים בביטחון, כי ארץ ישראל זהו המקום הכי בטוח עליה נאמר הפסוק "עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה". עלינו לעמוד בתוקף מול אויבינו בלי להתרפס ובלי לסגת. מחובתנו להשתמש בכל האמצעים על מנת להגן עלינו, יחד עם זאת נזכור שהקב"ה הוא שומר החומות של ישראל, "הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל".

בואו ביחד, נאזין לעשרת הדיברות, בבתי הכנסת, במוקדים של חב"ד, נקבל החלטה טובה, נוסיף ולו מצווה אחת, למען נצחון וישועת עם ישראל בקרוב ממש.

צפו בווידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.