שלמה מן | יום כ"ט אייר ה׳תשפ״א 11.05.2021

ארוחה חלבית ומארז מפנק: נשות נפלאו"ת התוועדו לקראת החג

נשות ארגון הנשים נפלאו"ת מתגברות נפגשו אמש להתוועדות הכנה לחג השבועות • הגב' דליה שנבל סיפרה על חייה לצד הורים חרשים ועל פגישותיה עם הרבי • הנשים ישבו לשיח פתוח על המחמאות שהן נותנות לעצמן ובנוסף קיבלו גם מארז מפנק
ארוחה חלבית ומארז מפנק: נשות נפלאו
צלומים: באדיבות המצלם

לקראת חג השבועות התכנסו עשרות נשים מארגון "נפלאו"ת מתגברות" סניף מרכז, בניהולה של אשת התקשורת מכפר חב"ד גב' מירי שניאורסון, להתוועדות הכנה לקראת מתן תורה בביתה של הגב' עטי פלדמן בכפר חב"ד. 

לצד שולחנות ערוכים באווירה חלבית ברוח היום, סיפרה הגב׳ דליה שנבל - אומנית, יוצרת ומשוררת - את סיפורה המסעיר מילדות כבת יחידה להורים חרשים.  דליה ריגשה את הנשים בשיתוף על ההתמודדות באומץ ובנחישות עם החיים ועל שלא ויתרה לעצמה גם כשהיה קשה מנשוא. ולבסוף גם על הדרך שלה אל הרבי והמפגש עמו.

לאחר מכן דנו הנשים בשאלה: ״איזה מעשה עשית במהלך היום שמגיע לך עליו מחיאות כפיים״. הנשים ענו תגובות רבות ומגוונות-כמו: לימוד משותף, אירועים משפחתיים מוצלחים, התוועדויות ועוד.

בסיומה של ההתוועדות קיבלה כל אחת מארז אישי מהודר ובו ספל ממותג עם מעדן יוגורט וחטיף שוקולד וספרונים מסיפורי הבעש"ט שיום פטירתו בחג השבועות.

במקביל נערכת הערב (שלישי) מסיבה גם לנפלאות מתגברות סניף ירושלים וגם שם זוכות המשתתפות למרצים מהשורה הראשונה ולמארזים מפנקים לגוף ולנשמה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.