צבי סופר | יום כ"ז אייר ה׳תשפ״א 09.05.2021

נערות מתיכונים כלליים השתלבו במבצע נרות שבת קודש

מיד כשחזרו התיכונים לפעילות סדירה לאחר שנת הקורונה – הוחל במבצע נש"ק מיוחד • פורמט המבצע ייחודי ביותר:  נערות שאינן דתיות ולומדות בתיכונים כלליים מכינות מידי שבוע ערכות נרות שבת ומחלקות אותם לחברות ואף למורות בבית הספר • בתום המבצע ייערכו הגרלות בין הנערות המשתתפות במבצע - בשידור חי
נערות מתיכונים כלליים השתלבו במבצע נרות שבת קודש

מבצע נש"ק הסוחף שזכה להצלחה אדירה בשנה שעברה – חוזר: כמידי שנה התקיים חודש הנש"ק – נרות שבת קודש של חב"ד לנוער במסגרתו מחלקות הנערות נרות שבת קודש לחברותיהם ומכרותיהן ומקבלות על עצמן להדליק נרות שבת מידי יום שישי.

חודש הנש"ק תוכנן להתקיים בחודש שבט, כבשנה שעברה, אך לרגל מצב התחלואה הקשה ששרר אז והסגר ההדוק הוא נדחה למועד מתאים יותר. מיד כשחזרו התיכונים לפעילות סדירה, התחיל מבצע הנש"ק להוסיף אווירת קדושה בבתי הספר ובין הנערות ברחבי הארץ.

המבצע החל בסדנה יצירתית ומיוחדת בה הכינו בכל הסניפים, באותו השבוע עוגה אישית בצורת נר מקושטות לפי טעמן של הבנות. את הערכות קיבלו כל השליחות לנוער בכינוס השליחות לנוער שהתקיים בכפר חב"ד – ערכה מושלמת ומוכנה עד לפרט הקטן ביותר.

עם הכנת הסדנה שמעו הנערות על מבצע נרות שבת, על החשיבות הגדולה שהעניק הרבה למצווה זו וסיפורים מרגשים מהדלקות נרות שבת מיוחדת ברחבי העולם. וכך, בבת אחת, ב 27 סניפים ברחבי הארץ החל מבצע נש"ק הגדול.

פורמט המבצע ייחודי ביותר:  נערות שאינן דתיות ולומדות בתיכונים כלליים מכינות מידי שבוע ערכות נרות שבת ומחלקות אותם לחברות ואף למורות בבית הספר. על כל חלוקה הן צוברות כרטיסי הגרלה כשבסיום המבצע תערך הגרלת ענק על אייפון 12 פרו ואיירפודס בשידור חי בעמוד האינסטגרם של חב"ד לנוער.

במהלך חודש הנש"ק חולקו כ 5000 ערכות נרות שבת על ידי הנערות ברחבי הארץ, כשרבות מהן התחברו לעניין ומבטיחות להמשיך לחלק גם לאחר תום המבצע.

עשרות ומאות סיפורים מרגשים מתגלגלים בעקבות המבצע: נערות שמדליקות לראשונה בחייהם וסוחפות אחריהן גם את האימהות שלהן, תלמידות שנעמדו בפני כל הכיתה כולה והסבירו על חשיבות המצווה של הדלקת נרות שבת, ונערות שיצרו פינת הדלקת נרות שבת בתנועת הנוער המקומית בה הן מדריכות. במספר סניפים יצאו הנערות יחד עם השליחות לחלוקת נרות שבת בקניונים ובמרכזי קניות, ומציעות במתיקות ובביטחון רב לעוברות ושבות לקחת נרות שבת ולהדליק בזמן.

המבצע מוקדש לע"נ רייזל בת חיים בנימים אסטולין

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.