| יום כ"ה אייר ה׳תשפ״א 07.05.2021

בשיאו של הקמפיין: התגלה וידאו של הגרש"ב ליפשיץ אצל הרבי

קטעי וידאו שנרכשו מ- JEMעבור סיום כתיבת ספר מיוחד במלאות עשור לפטירת מיסד יד לאחים הגרש"ב ליפשיץ זצ"ל כללו סרטון מיוחד: ברכה של הרבי "עבור כל האחים" • ביד לאחים אומרים: התרגשנו לראות את ההתייחסות של הרבי לפעילות הארגון להצלת אחים יהודיים, כאשר בימים אלו ממש, אנו עמלים על קמפיין התרמה נרחב לארגון, להרחבת פעילות ההצלה • התורמים יכנסו להגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר
בשיאו של הקמפיין: התגלה וידאו של הגרש

צפו בוידאו:


מזה כשנתיים שבארגון יד לאחים עמלים על הוצאת ספר עב כרס על פרקיו חייו של מייסד הארגון ומנהלו כשישים שנה, הגאון החסיד הרב שלום בער ליפשיץ ע"ה. בספר שאמור לצאת לאור לרגל יום היארצייט העשירי של הגרש"ב בכ"ד באלול, אמורים להיות שזורים המאבקים ההירואיים שניהל יד לאחים על אופייה היהודי של ישראל מאז הקמתה, בליווי והדרכה מלאים של הרבי.

לרגל השלבים האחרונים של הכנת הספר, פנו עורכיו לארגון JEM כדי לבקש מהם קטעי וידאו לא מוכרים שבהם נראה הרב ליפשיץ במחיצת הרבי, במסגרת עשרות ביקוריו בחצרות קודשנו בהם זכה לקרובים נדירים.

הפתעה נעימה הייתה  לעורכים לגלות קטע וידאו מתאריך כ"ו בתשרי ה'תשמ"ח בו נראה הגרש"ב עובר אצל הרבי (בעת מעמד 'יחידות כללית' לאורחים שהגיעו לחצרות קודשנו לחודש החגים) וזוכה לקבל דולר מיוחד עבור כלל ניצולי הארגון.

בקטע הוידאו המצורף כאן נראה הרבי מעניק דולר לרב ליפשיץ ומיד אחר כך מעניק לו דולר נוסף, אומר "דאס איז פאר אלע אחים" (זה עבור כל האחים) ומחייך חיוך רחב...

ביד לאחים אומרים: התרגשנו לראות את ההתייחסות של הרבי לפעילות הארגון להצלת אחים יהודיים, כאשר בימים אלו ממש, אנו עמלים על קמפיין התרמה נרחב לארגון, להרחבת פעילות ההצלה ובמסגרתו כל התורמים לפעילות הקודש של יד לאחים לפדיון שבויים, יכנסו להגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר.

עוד אומרים בארגון, כי יחד עם המוני בית ישראל, עשרות חסידי חב"ד מציפים בימים אלו את מוקד יד לאחים בבקשה להצטרף להגרלה שהכנסותיה קודש לפעילות ארגון הפעילים, וכי כזכור מהשנים עברו בהגרלות בשנים קודמות זכו כבר שתי משפחות אנ"ש בספר התורה: משפחת קובלסקי מצפת ומשפחת צירקוס מקרית מלאכי.

להצטרפות להגרלה לחצו כאן

יצוין כי כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו תרם מס' פעמים בעצמו ליד לאחים והפעילות כולה - מאז היווסדות הארגון לפני למעלה מ-70 שנה - הייתה בהדרכת, ליווי וברכת הרבי. ביד לאחים מצטטים בין היתר את המענה הנדיר מהרבי על פעילות הקודש של הארגון "ויהי נועם ה' עליכם ומעשי ידיכם להרבות חיל בעבודתכם".

במוקד ההרשמה מפצירים בציבור שלא לחכות לשעות העומס של הרגע האחרון, ואומרים: מספר המצטרפים להגרלה מוגבל, ומכסת המשתתפים החדשים מתמלאת במהירות. אנו ממליצים לכל מי שרוצה להכניס את ספר תורה המיוחד לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו,  להצטרף כבר עכשיו באמצעות חיוג למוקד שתוגבר משמעותית בימים אלו.

ההגרלה תתקיים בעז"ה ביום רביעי א' בסיון - לקראת חג השבועות, חג מתן תורה. לכניסה מידית להגרלה חייגו כעת 9234*. ניתן להירשם גם באמצעות האתר המאובטח.

להצטרפות להגרלה לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.