יום כ"ג אייר ה׳תשפ״א 05.05.2021

במסדרון הנורא בהר מירון: חב"ד כותבת ספר תורה לע"נ הקדושים

ביוזמת בית חב"ד מירון החלה כתיבת ס"ת לע"נ קדושי האסון שאירע בסמוך לציון הרשב"י • בימים הבאים יכתבו אותיות בבתי הנספים • השליח הרב יוסי הלפרין: "נשלים את כתיבת הספר עד ל"ג בעומר הבא כאן במירון"
במסדרון הנורא בהר מירון: חב
צילומים: עמרי פרי

במסדרון הנורא במירון - מקום האסון בל"ג בעומר בו קיפחו את חייהם 45 קדושים - החלו אתמול צעירי חב"ד בכתיבת ספר תורה לעילוי נשמתם של הקדושים, שיאחד את כלל ישראל.

ספר התורה הוא יוזמה של הרב יוסי הלפרין, מנהל בית חב"ד במירון, הפועל בציון הרשב"י לאורך כל השנה כולה ועומד לימין העולים לציון הקדוש בגשמיות ובעיקר ברוחניות תוך דגש על לימוד תורתו של רשב"י.

טקס כתיבת האותיות של ספר התורה נערך בהשתתפות הרב אסי שפיגל, ראש כולל תורת הרשב"י בציון במירון, שהכריז במקום על הקדשת הלימוד של תורת בעל ההילולא לזכרם של הנספים, שיום ההילולא שלהם הוקבע משמים לאותו התאריך - ל"ג בעומר.

בכתיבת האות הראשונה כובד כבוד קדושת האדמו"ר מקופשיניץ שליט"א, שביקר במקום האסון באותה העת. האדמו"ר התעקש להשתתף גם בעלות כתיבת האות, לפחות באופן סמלי, כדי להיות שותף עם כלל ישראל בספר התורה המאחד.

בימים הבאים יבקרו נציגי חב"ד מירון עם סופר הסתם בבתי משפחות הנספים היושבים שבעה, כדי לכתוב איתם אותיות בספר התורה שימשיך אחר כך בכתיבתו סמוך לציון הרשב"י.

"התכנית שלנו היא להשלים את כתיבת הספר, כאן במירון", אומר ל-COL הרב יוסי הלפרין מנהל בית חב"ד בציון הרשב"י, "ולהשלים את כתיבתו עוד לפני ל"ג בעומר הבא, מתוך תפילה לביאת משיח צדקנו ולקיום הייעוד של 'הקיצו ורננו שוכני עפר' וכל קדושי מירון בתוכם - במהרה בימינו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.