צבי סופר | יום כ"ג אייר ה׳תשפ״א 05.05.2021

רבבות ילדי תל אביב אמרו פסוקי תורה לזכר הנספים במירון

עשרות תהלוכות וכינוסי ילדים לכבוד ל"ג בעומר שארגנו שלוחי חב"ד בתל אביב, שינו את מתכונתם עם היוודע הידיעות הקשות ממירון, והתמקדו בהקדשת אמירת התהלים ופסוקי התורה לעילוי נשמת הנספים ולרפואת הפצועים
רבבות ילדי תל אביב אמרו פסוקי תורה לזכר הנספים במירון

עשרות תהלוכות וכינוסי ילדים לכבוד ל"ג בעומר שארגנו שלוחי חב"ד בתל אביב, שינו את מתכונתם עם היוודע הידיעות הקשות ממירון, והתמקדו בהקדשת אמירת התהלים ופסוקי התורה לעילוי נשמת הנספים ולרפואת הפצועים.

"דוקא השנה היתה נקודת שיא מבחינת ההשתתפות של אלפי ילדים נוספים בתהלוכות ל"ג בעומר, הרבה יותר מבכל שנה", מספר השליח הראשי הרב יוסף גרליצקי, "ראשית כל, לראשונה עיריית תל-אביב-יפו עצמה פרסמה שבוע קודם את התהלוכות באתרה הרשמי וקראה למשפחות התל-אביביות לבוא ולחגוג את ל"ג בעומר עם חב"ד. שנית, רבים בעיר, מכל המגזרים, חשו צורך להביע את ההזדהות עם הכאב ולהפגין את אחדות עם ישראל סביב המסר של היום הקדוש ל"ג בעומר".

בתהלוכה המרכזית בתל-אביב צעדו בצהרי יום שישי אלפי ילדי מרכז העיר לאורך רחובות המלך ג'ורג' ושיינקין העמוסים ברבבות בני אדם בשעות אלו, כשהם מכריזים פסוקי תורה וסיסמאות אהבת ישראל. בנוסף התקיימו עוד 27 תהלוכות ואירועים לילדים לכבוד ל"ג בעומר, משכונת איזורי ח"ן שבצפון העיר ועד שכונת נוה עופר ויפו ג' שבדרומה.

שלוחי חב"ד ביקשו להודות לעיריית תל-אביב ובראשה לראש העיר מר רון חולדאי על שיתוף הפעולה ההדוק בארגון התהלוכות למען ילדי העיר ואחדות עם ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.