מנדי ברגר | יום י"ז אייר ה׳תשפ״א 29.04.2021

שליח הרבי התלווה לאדמו"ר מויזניץ' במסע הקברים ברומניה

האדמו"ר מויזניץ' המריא לביקור בוינה ולאחר מכן המשיך במסע בזק לרומניה, שם איתר את קברי אבותיו ונשא תפילה בציוני הצדיקים • במהלך הביקור נשא הרבי דברים והדגיש בתוך דבריו את פעולותיו הכבירות של שליח חב"ד בעיר הרב אורגד בכל התחומים. הרב אורגד התלווה אל האדמו"ר למשך כל המסע ודאג לסידור כל העניינים הטכניים מול הגורמים השונים
שליח הרבי התלווה לאדמו
צילום: יהושע פרוכטר

האדמו"ר מויזניץ' יצא למסע לקברי אבותיו ברומניה, כאשר קודם לכן, ביקש מהעסקנים שעמדו בקשר עם שליח חב"ד בעיר קלויזנבורג שברומניה הרב דוב בער אורגד, לעשות מאמץ ולאתר את קברי אבותיו. 

במשך זמן רב עמלו העוסקים במלאכה וחיפשו בשלושה בתי קברות שונים בעיר ולאחר יגיעה קשה ובסייעתא דשמיא נמצאו הציונים הקדושים.

האדמו"ר הגיע לפקוד את מקום מנוחתם של זקנו רבי יעקב שמשון קנר זצ"ל האדמו"ר מטשחויב וזוגתו הרבנית הצדקנית חיה חנה ע"ה בת האדמו"ר רבי משה משינאווא זצ"ל, שם ביקש הרבי להסדיר את שיפוץ וניקוי המצבות והסדרת החלקה.

במהלך הביקור בבית חב"ד בעיר הגיעו ראשי זק"א ת"א וסיפרו לאדמו"ר על מאמציהם להציל קברי יהודים מהרס, וביקשו את עצת האדמו"ר בפעולות הצלה והשימור בהן הם נתקלים במהלך עבודתם. האדמו"ר נשא דברים והדגיש את פעולותיו הכבירות של הרב אורגד בכל התחומים, שאף התלווה אל האדמו"ר למשך כל המסע ודאג לסידור כל העניינים הטכניים מול הגורמים השונים, כולל אישורי כניסה למדינה, בשל מצב הקורונה.

הצלם יהושע פרוכטר שהתלווה לביקורו של הרבי מגיש גלריה מסכמת:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.