צבי סופר | יום ט"ז אייר ה׳תשפ״א 28.04.2021

דוהר לממשלת שמאל? בנט נועד עם עבאס. "פגישה טובה"

על רקע הכשלון של נתניהו להקים ממשלה, יו"ר ימינה נפתלי בנט נפגש בלשכתו עם יו"ר רע"מ, והגדיר את הפגישה כ'טובה' • סמוטריץ' תוקף את מפלגת 'ימינה' על רקע הכוונה להקים ממשלת שמאל בתמיכת חברי הכנסת הערבים
דוהר לממשלת שמאל? בנט נועד עם עבאס.
מנסור עבאס ונפתלי בנט

בדרך להקמת ממשלת שמאל? יו”ר ימינה נפתלי בנט, ויו”ר רע”מ מנסור עבאס, נפגשו הבוקר (רביעי) בלשכתו של בנט בכנסת. הפגישה הוגדרה כ'טובה'.

לאחר מכן נועד בנט עם שותפו גדעון סער.

במפלגת הציונות הדתית תקפו: “היום, בזמן שאנחנו עושים כל מאמץ להקים ממשלת ימין, בנט עשה צעד נוסף, מסוכן וחסר אחריות, לעבר הכשרה תקדימית של ממשלת שמאל שנשענת על מפלגות תומכות טרור ורוצחי ילדים והפיכת מדינת ישראל לתלויה בהם ונתונה לסחיטתם”.

וידאו:

 

הפגישה עם עבאס  נערכה על רקע הכישלון המסתמן של ראש הממשלה נתניהו לנסות להקים ממשלה, גם כזו הנשענת על רע”מ, בשל התנגדות מפלגת הציונות הדתית לשיתוף פעולה עם מפלגתו של עבאס.

לנתניהו נותרו 6 ימים עד לתום המנדט שקיבל מהנשיא ריבלין. אלא שבנט וגדעון סער לא ממתינים ומנסים להקים ממשלה עם יאיר לפיד ויתר מפלגות השמאל הקיצוני.

סגן שר התחבורה ח”כ אורי מקלב התייחס למשבר בממשלה על רקע מינוי שר המשפטים ואמר כי בקרוב צפויות התפתחויות דרמטיות – ברמזו על הקמת ממשלת השמאל הבאה.

הוא הבהיר: “בוודאי שלא נשב בממשלה אחרת, עם שותפים שרוצים לזרוק אותנו למזבלה. אם תוקם ממשלת שמאל נאלץ להתמודד עם זה מהאופוזיציה, ולשמור על חיי ההלכה והתורה”.

על התמיכה הנחרצת בנתניהו אמר: “אנחנו לא חושבים שצריך לזרוק אבן לבאר. לכן לא הלכנו לנתניהו וצעקנו לו שהוא אשם בהכול. הרי רוצחים אותו. אנחנו נותנים לנתניהו את כל הגיבוי, העיקר להקים ממשלת ימין. היום התרחקנו מזה, אחרי שבימים האחרונים זה היה נראה קצת יותר קרוב. אבל ברור לי שבנט סגור כבר מראש עם השמאל, והשאר תירוצים”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.