יום ט"ו אייר ה׳תשפ״א 27.04.2021

ילדי השלוחים התחברו ביארצייט של אח הרבי לשידור מבית החיים

צעירי השלוחים מרחבי העולם התכנסו השבוע, ביום היארצייט של אחי הרבי, ר’ ישראל אריה ליב שניאורסון ע”ה, להתוועדות וירטואלית • התחברו לציון בעל היארצייט, שם נטל את המיקרופון ר' יחזקאל יהודה מלכא, ממשפיעי הארגון, ושיתף את השלוחים בסיפור העליה לציון בשנים מקדם ועל גודל הנחת של הרבי מכך, כפי שהתבטאה במענות חיוביים ומביעי תודה
ילדי השלוחים התחברו ביארצייט של אח הרבי לשידור מבית החיים
השידור מבית העלמין בצפת (צילום מסך)

עשרות רבות מצעירי השלוחים מרחבי העולם התכנסו השבוע, ביום היארצייט של אחי הרבי, ר’ ישראל אריה ליב שניאורסון ע”ה, להתוועדות וירטואלית, שהועברה מאולפן שהוקם במשרדי המרכז לענייני חינוך.

התוועדות התחילה מעמדת השידור הניידת של ארגון 'myshliach' - אגף בחדר 302 במרכז לענייני חינוך, מבית החיים בעיה”ק צפת ת”ו בסמוך לציונו של בעל היארצייט.

מעמד ההתכנסות נפתח בוידאו מעורר משיחת קודש של הרבי, אותה נשא בראלי לחיילי צ”ה ובה התווה הרבי את משימתם של החיילים בנצחון מלחמת היצר והבאת גאולה לעולם. לאחר ניגון חסידי הכריזו השלוחים את י”ב פסוקי הקודש כשכל פסוק נאמר ממדינה שונה ע”י השליח הצעיר במקום כשאחריו עונים חבריו מרחבי תבל.

בשלב זה עבר השידור החי לציון בעל היארצייט, שם נטל את המיקרופון ר' יחזקאל יהודה מלכא, ממשפיעי הארגון, ששיתף את השלוחים בסיפור העליה לציון בשנים מקדם ועל גודל הנחת של כ”ק אדמו”ר זי”ע כפי שהתבטאה במענות חיוביים ומביעי תודה לאלו שעשו זאת.

את המעמד המיוחד סיים שליח הרבי בחדרה הרב דובלה הלפרין שסיפר בסיפורים מרתקים על דמותו של ר’ ישראל ארי’ ליב ע”ה ובראשם המעשה השמיימי אותו מביא הרבי ברשימותיו בהרחבה, בו נכח בעל היארצייט בחזיונו של כ”ק אדמו”ר הריי”צ במהלכו נגלה אליו הרבי הרש”ב נ”ע ואמר בפניהם מאמר דא”ח כשלמחרת ביקש הרבי הריי”צ לברר אצל ריא”ל על דבר זה.

השלוחים הצעירים קראו את פרקם של הרבי והרבנית וניגנו בלהט את ’ניגון הקפות’ המיוחס לר’ לוי יצחק שניאורסון ע”ה כשקול השירה נישא על פני הרי צפת בחיות רבה.

כינוס זה כמו שלל פעילויות תוכן ומבצעים נערך ע”י ארגון myshliach הפועל לרווחת צעירי השלוחים בכל ימות השנה בניהול הרב מענדי שאנווביץ תחת אגף 302 במרכז לענייני חינוך המנוהל בידי הרה”ח ר' מענדי קוטלרסקי.
את האגף לדוברי עברית מנהל שליח הרבי הרב דובלה הלפרין

את המעמד המיוחד ארגנו חברי המחלקה לדוברי עברית - הת' ראובן דייטש, הת' דודי קוק, הת' שניאור בעלינאוו, הת' מולע ביטון. הארגון מודה למשפחת מלכא מכפ"ח על הסיוע הרב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.