שלמה מן | יום י"ג אייר ה׳תשפ״א 25.04.2021

סמוטריץ': "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף את נתניהו"

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ תקף את ראש הממשלה, על רקע תגובתו לגל הטרור בירושלים • הליכוד: "גלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ואל תשתלח" • סמוטריץ: "ביבי לא עשה לי טובה אישית. אני איש ימין, לא ביביסט"
סמוטריץ':
נתניהו וסמוטריץ'. צילומים: לע"מ ומסך סרטון בחירות של 'הציונות הדתית'

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ ‏בצלאל סמוטריץ, תקף הלילה (מוצ”ש) את ראש הממשלה בנימין נתניהו – על רקע תגובתו לגל הטרור שפוקד את ירושלים.

"תגידו, אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ’ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה לישובי הדרום נתניהו אשכרה קרא הערב ‘להרגיע את הרוחות מכל הצדדים’? יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו”, צייץ סמוטריץ’.

מפלגת הליכוד הגיבה: “אחרי שראש הממשלה והליכוד תרמו 3 מנדטים לציונות הדתית ושריינו להם ח״כ נוסף ברשימת הליכוד, וכשבצלאל סמוטריץ׳ לא שותף להערכות המצב הביטחוניות הרגישות ביותר, מוטב שסמוטריץ׳ יגלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ולא ישתלח בראש הממשלה שעובד לילות כימים לטובת ביטחון ישראל”.

חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב: “כפיות טובה. קווים לדמותה. עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך 3 מנדטים, קצת צניעות לא תזיק”.

סמוטריץ’ הגיב לזוהר: “מיקי, אם כל אחד כאן שטוען שהוא ‘תרם’ לי 3 מנדטים היה אכן עושה את זה היו לי היום 15 מנדטים.. אז חאלס כבר עם השטויות האלה. ביבי לא עשה לי טובה אישית ולכל אורך הדרך הדגשתי שאני לא מחויב לו אישית אלא לערכי הימין והציונות הדתית שלי.

‏”הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו”ם זה לא חלק מהערכים שלי. צר לי. בדיוק כמו הקמת ממשלה שנשענת ותהיה תלויה בתומכי טרור ששוללים את קיומנו כאן ונותנים גב לפורעים האלה. ובמשפט אחד שהגיע הזמן שאתה וחבריך תפנימו: אני איש ימין לא ביביסט”.

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני תקף הערב את יו”ר הציונות הדתית: “סמוטריץ’ יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, את אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.