| יום י"א אייר ה׳תשפ״א 23.04.2021

זה הזמן להחזיר לארגון: בונים בית להצלה

במשך 45 שנה ארגון הצלה קראון הייטס עמד לימין קהילת אנ"ש. עשרים וארבע שעות ביממה, בכל ימות השנה ללא יוצא מן הכלל, ההצלה ניצבת ועומדת בשביל לשמור, לקיים ולהציל את חייהם של אינספור אנשים; ומספקת עזר ותחושת ביטחון וסיוע לכל כך הרבה תושבים נוספים.  
זה הזמן להחזיר לארגון: בונים בית להצלה

עם הצמיחה וההתרחבות המהירה של קהילת קראון הייטס בעה"ר כ"י, ועל מנת לעמוד בדרישה ההולכת וגוברת, הצלה צריכה לילך מחיל אל חיל ולקחת את הדברים אל שלב הבא.

הצרכים הלוגיסטיים של הצלה, לא פשוטים. נדרש תיאום זהיר ומדויק בכדי לדאוג שהרכבים ואנשי הצוות יגיעו במהירות הכי אפשרית לכל מקום בשכונה. יש לוודא שהאמבולנסים והרכבים תמיד מלאים דלק ואספקה, תיקים רפואיים תקינים, זמינים ומוכנים לשימוש מידי. כשחיים מונחים על כף המאזניים, אין זמן לבזבז.

במשך עשרות שנים הצלה עשתה את כל זה עם תשתית חלקית המפוזרת על פני אוסף של משרדים, בייסמנטים ויחידות אחסון. האמבולנסים שלה חונים ברחובות שונים, ותלויים בעומס הפקקים והתנועה בברוקלין וכמובן תסכולי החניה הידועים.

עם עזרתכם, כל זה עומד להשתנות. הצלה קראון הייטס גאה להודיע ​​רשמית כי יחד עם קמפיין הצלה-תון בשבוע הבא, אנו יוצאים ב"קמפיין הבניין" של 2,500,000$, על מנת שסוף סוף, להצלה יהיה את המטה הנחוץ להם כל כך על מנת להם לשרת את התושבים טוב יותר. כי עם בסיס מרכזי, הצלה תוכל להגיע אליכם עוד יותר טוב מבעבר.

במטה החדשני והמתוחכם, הצלה תגיע לרמה חדשה של צמיחה ומקצועיות. המרכז בן 1,000 מ"ר יתפאר בפיקוד מקיף וביכולות הזנקה ושיחות מרכזיות, כמו גם בחדר אספקה ​​רפואי גדול ותא חמצן. כל אלה ישפרו את היעילות והמקצועיות שלנו. מתקן אימונים פנימי מותאם אישית, משרדים אדמיניסטרטיביים נאותים וחדר ישיבות כדי לוודא שאנשי הצלה יכולים להקדיש זמן רב יותר לענות על צרכיה הייחודיים של הקהילה ולהישאר בחוד החנית של שירות וטיפול מציל חיים. כמובן, שני חניות אמבולנס יאכלסו את האמבולנסים המפורסמים של הצלה שהפכו לסמל של אהבת ישראל בקהילה שלנו.

מתקנים משופרים ויכולות לוגיסטיות עבור ההצלה פירושם זמני תגובה מהירים וטיפול טוב יותר במקרי חירום חס ושלום. משמעות הדבר היא שהגדילה והיכולות של הצלה עצומות ומתקדמות יותר בטיפול הראשוני, ובכך בסופו של דבר, יותר הצלת חיים.

זה גם אומר יותר מנוחה ושלווה עבור הקהילה באופן כללי. כפי שאמר הרבי בשיחה משנת תשד"מ, הצלה אינה עוסקת רק במצבי חירום. עצם היכולת לקחת מישהו במהירות לרופא ולרפואה - זה עצמו נותן הרגעה ומונע מאדם מלהזדקק לשירותים כאלו מלכתחילה. (על פי לקוטי שיחות חלק כו, 392)

בהמשך השיחה, לאחר ששוב הפציר והתפלל הרבי שביאת משיח המיידית יהפכו את שירותי הצלה למיותרים (אמן), ביקש הרבי מהציבור לתרום ביד רחבה למען מטרה נעלית זו: "היות ו'הצלה' היא עניין כה עיקרי, שכן "כל המקיים נפש אחת מישראל מעלה עליו הכתוב כאילו קיים עולם מלא" . . . עלינו למצוא עצות על מנת לאסוף כספים עבור זה. אחת הדרכים במדינה זו, היא לעשות "קמפיין" עם פירסום וכו', מה שיוצר שטורעם אצל כולם ומעודדם להשתתף" (תרגום חופשי מלקוטי שיחות שם, 393).
 

בשעה זו ארגון הצלה פונה לכל אחד ואחת להשתדל בכל מאודם לטובת הקהילה כולה. מטה הצלה החדש ישמר את החיים של כולנו, וישרת את כל קהילת קראון הייטס ואנ"ש - בצורה אמיתית מאוד.
 

אנו תמיד עונים לפנייתך, לחץ כאן בשביל לענות לפנייה שלנו.

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.