צבי סופר | יום י"א אייר ה׳תשפ״א 23.04.2021

מזרחי למשרד התחבורה: "חדשו את הקו מהקריה לכפר חב"ד"

לאור החזרה ההדרגתית לשגרה ועמה גם האירועים הרבים של חסידי חב"ד שצפויים להתקיים באולמות האירועים בכפר חב"ד, מ"מ ראש העיר ונציג קהילת חב"ד בעיריית קריית מלאכי, ר' צלי מזרחי, פנה בדחיפות למשרד התחבורה ודרש להחזיר לפעילות את קו 548 של חברת 'אפיקים', העושה את הקו מקריית מלאכי לכפר חב"ד
מזרחי למשרד התחבורה:
מ"מ ראש העיר קרית מלאכי עו"ד בצלאל מזרחי (ארכיון), על רקע אוטובוס של חברת 'אפיקים' (צילום: יח"צ)

לאור החזרה ההדרגתית לשגרה ועמה גם האירועים הרבים של חסידי חב"ד שצפויים להתקיים באולמות האירועים בכפר חב"ד, מ"מ ראש העיר ונציג קהילת חב"ד בעיריית קריית מלאכי, ר' צלי מזרחי, פנה בדחיפות למשרד התחבורה ודרש להחזיר לפעילות את קו 548 של חברת 'אפיקים', העושה את הקו מקריית מלאכי לכפר חב"ד.

בשיחה ל-COL אומר מ"מ ראש העיר, "דרשתי ממשרד התחבורה ומחברת 'אפיקים', שהיא הזכיינית, להפעיל בחזרה את הקו לנסיעות לשני יעדים אלו הלוך ושוב". לדבריו, "בעבר הקו היה עובד במשך השבוע לתלמידות ובסופי שבוע לאנ"ש". 

"בעבר כבר התאימו לנו את השעות לפי הצרכים שלנו. אבל לאור מגיפת הקורונה זה בוטל", מציין ר' צלי. אלא שכעת מ"מ רה"ע דורש מהם לא רק לחדש את הקו כפי שהיה עד טרום תקופת הקורונה, אלא גם לתגבר את הקו. 

"מיד אחרי ספירת העומר ישובו בעז"ה האירועים לפעול כסדרם ויש באנ"ש כאלו שלא מתניידים ברכב פרטי ולא תמיד יש להם דרך נורמלית להגיע לחתונה והגיע הזמן לתת לזה פתרון. לדברי ר' צלי, "במשרד התחבורה קיבלו את הפנייה והתשובה תינתן בימים הקרובים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.