שלמה מן | יום ט' אייר ה׳תשפ״א 21.04.2021

זה לא מלון, זה בית רפואה: הצצה למרכז האירוח של חב"ד

אגף 'לב חב"ד' ב'צעירי אגודת חב"ד' הכריז על פתיחת מרכזי אירוח בבתי רפואה עבור משפחות המאושפזים • הפיילוט יחל בשבת הקרובה במרכז האירוח הראשון בבית הרפואה 'וולפסון' בחולון. הצצה מרהיבה למרכז המפואר
זה לא מלון, זה בית רפואה: הצצה למרכז האירוח של חב
צילומים: יחזקאל איטקין

פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בארץ נחנך במרכז הרפואי וולפסון בחולון בימים האחרונים, כפי שדווח ב-COL ברחבה: מרכז אירוח למשפחות המאושפזים בתוך תחומי המרכז הרפואי, ללא עלות, ביוזמתה וביצועה של לב חב"ד, אגף הרפואה של צעירי חב"ד, הפועלת למען המאושפזים ומשפחותיהם בכל רחבי הארץ.

הפיילוט יחל כבר בשבת הקרובה במרכז האירוח הראשון בבית הרפואה 'וולפסון' בחולון. בטקס חגיגי ורב רושם גזרו את הסרט האדום בכניסה לאגף המשפחות מנהלת המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, המנהל האדמיניסטרטיבי יניב פוגל ונציגי צעירי חב"ד.

יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב הקריא לציבור את פרק ק"כ בתהלים בתפילה לרפואת כלל המאושפזים והחולים. רבה הראשי של העיר חולון, הרב יוחנן גוראריה, בירך על קביעת המזוזה וקבע את המזוזה בפתח הראשי לאגף המשפחות.

הרב לוי מנדלזון מנהל לב חב"ד, המרכזת את פעילות צעירי חב"ד למען מאושפזים בכל רחבי הארץ, מסביר על הפרויקט: "במסגרת פעילות שלוחי חב"ד עם משפחות המאושפזים ברחבי הארץ עלה הצורך של המשפחות במקום שהות קרוב ליקיריהם המאושפזים. פעמים רבות אין למשפחה אפשרות לשלם עבור אירוח במלון, ובמקרים רבים האפשרות אינה קיימת אף בתשלום.

"המרכז הרפואי וולפסון הרים את הכפפה, ובחר להקדיש שטח במרכז הרפואי למען המשפחות. את עבודות השיפוץ והבנייה לקחנו על עצמנו מתחילה ועד סוף, באמצעות תרומות שהתקבלו מנדיבים שנושא חשוב זה קרוב לליבם".

כאמור, בלב חב"ד כבר מתכוננים להקמת מיזמים דומים במרכזים רפואיים אחרים, ומאחלים שיהיה רק לבריאות.

הנה הצצה מצולמת למרכז החדש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.