| יום ט' אייר ה׳תשפ״א 21.04.2021

'הצלה' קראון הייטס: הארגון של כולנו עושה שינוי משמעותי

קולות מאושרים נאחזים בחלומות מעופפים; הילדים משחקים בשלווה בסלון. עוד יום שגרתי עומד להתחיל, היד נשלחת על הנודניק בשעון מעורר בשביל להרוויח עוד חמש דקות מבורכות של שלווה ומנוחה, עד ש…  צווחה  מפלחת את השלווה ומרעידה את הלב
'הצלה' קראון הייטס: הארגון של כולנו עושה שינוי משמעותי

אלפי תושבי קראון הייטס יכולים להמשיך את הסיפור הזה כאילו הוא התרחש עמם בלבד. אחרים יכולים לתאר את שבריר השנייה שבה נורמליות הוחלפה בבהלה איומה.

כבר יודעים אל מי לצלצל, ותוך פחות משתי דקות מגיעים חברי הצלה הראשונים. הם נעים במהירות אך משתדלים לדבר ברוגע; אם כי אנו לא בטוחים מה יהיה כעת, אנו כן יודעים שיש כאלו שיעשו הכל כדי להביא לנו את הטיפול הטוב ביותר לו זקוקים ילדנו.

ב"ה לקהילות אנ"ש יש רשת ארגונים העונים על מגוון רחב של צרכים חברתיים, חינוכיים וכלכליים. כולנו אסירי תודה לחסד העצום אותו אנו פוגשים במהלך חיינו.

אך יש ארגון יחיד שמטרתו לענות על הצורך הבסיסי ביותר של תושבי השכונה. זה ארגון הצלה - השומר על החיים עצמם, כפשוטו. בכל יום, בכל שעה ושעה, כשכל דקה נספרת, המתנדבים המסורים של הצלה קראון הייטס מוזעקים ממקומם עבורנו, ומספקים לנו את היכולת לנשום קצת יותר בקלות, לדעת שאם ויתרחש מה שאנו לא רוצים לחשוב עליו, באותם רגעים מכריעים שכל שנייה יכולה לחולל שינוי חיים, הצלה תוציא אותנו מן המשבר. וכולנו יודעים היטב שהמציל את היחיד מקים את העולם כולו.

ארגון שעבורו עזרה זו דרך חיים, ללא הבדל גיל, רקע, שלב או פשוט נסיבות החיים. הצלה תמיד מוכן לטוס במהירות ולתת את המענה הנדרש לקהילה ההולכת וגדלה בלע"ה. ובשכונה מיוחדת שכזו, הצלה עומדים הכן היטב לשרת ולתמוך בעשרות אלפי המבקרים השנתיים של קראון הייטס. המבקרים לרגל שמחות משפחתיות (כן ירבו), אורחי חודשי החגים, שבתונים לצעירים, פגישות סטודנטים מהקמפוס, קבוצות של שלוחים, וכמובן כינוסי השלוחים והשלוחות השנתי.

הרבי אמר, שגם אותם שב"ה מעולם לא נאלצו להזעיק את הצלה (אי"ה לאורך ימים ושנים טובות), נהנים גם הם מהצלה. רק הידיעה שהעזרה זמינה, מרגיעה את מנוחתם; בידיעה כי אם ח"ו יהיה מקרה חירום, יש למי להתקשר:

בשעת ער ווייטט אבער אז ס׳איז דא א ״אמבולאנס־קאר״ פון ״הצלה״ וואם קען פירן דעם מענטשן בזריזות צו דעם רופא ורפואה — פועל׳ט דאס גופא ביי אים א מנוחת הנפש און רואיקייט וואס באווארנט אז מ׳קומט מלכתחילה ניט צו אזא מצב, וויסנדיק אז ער האט 'פת בסלו'.

[תרגום חופשי: אך בשעה שיודע הוא אשר ישנו רכב-אמבולנס של "הצלה", שיכול בזריזות להבהיל את האדם את הרופא והרפואה – הרי ידיעה זו עצמה פועלת אצלו מנוחת הנפש ורגיעה אשר מוודאה שמלכתחילה לא מגיעים אל מצב שכזה, מפני שיש לו 'פת בסלו'].

- לקוטי שיחות חלק כו, 392

במהלך שבוע ההתרמה שייחל ביום ראשון הקרוב, ייערך ביום חמישי, ערב ל״ג בעומר אירוע ה׳הצלה טון׳ השנתי, ערב שכולו חגיגה של מוזיקה יהודית.

הצלה קראון הייטס מתחילה בפרויקט חדש שיועיל לקראון הייטס ואורחיו הרבים במשך שנים רבות. במשך עשרות שנים, הצלה הייתה חלק אינטגרלי מהיסטוריית הקהילה המיוחדת הזו. כעת, הצלה מבקשת את תמיכתכם מכיוון שהם מתכוננים לעשות היסטוריה משלהם.

דבר אחד כולנו יודעים בוודאות; אנו נרוויח מזה!

הישארו מעודכנים לפרטים נוספים, ואל תהססו להצטרף כבר עכשיו לקמפיין על ידי תרומה מיידית.

>> תרמו היום <<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.