מנדי ברגר | יום ח' אייר ה׳תשפ״א 20.04.2021

אחו"ק: כשמתמסרים לרבי - מקבלים כוחות אין-סופיים

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את השיעור הווידאו השישים-ושבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע: שיחה מיוחדת לפרשת אחרי-קדושים, מלקוטי שיחות חלק ז', בה הרבי מגלה עומקים נפלאים בפירוש רש"י המפורסם בתחילת הפרשה אודות שני הרופאים שהגיעו לבקר את החולה, המשמעות הרוחנית של "חולה" אצל אהרן הכהן, ומכך להוראה נפלאה בעבודת ה' על הכוחות שמקבלים ממשה שבדור לעבוד גם בתנועות נפש מנוגדות  
אחו

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את השיעור הווידאו השישים-ושבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע: שיחה מיוחדת לפרשת אחרי-קדושים, מלקוטי שיחות חלק ז', בה הרבי מגלה עומקים נפלאים בפירוש רש"י המפורסם בתחילת הפרשה אודות שני הרופאים שהגיעו לבקר את החולה, המשמעות הרוחנית של "חולה" אצל אהרן הכהן, ומכך להוראה נפלאה בעבודת ה' על הכוחות שמקבלים ממשה שבדור לעבוד גם בתנועות נפש מנוגדות.

מדוע רש"י מביא המשל משני רופאים שביקרו את החולה, ולא מרופא אחד? * ומדוע ההדגשה על המלצות הרופא לאדם חולה, ולא לבריא? * ומדוע הזהרות הרופא לחולה היא רק לשלילת אכילת צוננים ושכיבה במקום קר? * ההקבלה הנפלאה והמדוייקת בין פרטי המשל לנמשל ב'מחלתו' הרוחנית של אהרן * הסכנה הכפולה שבאכילת צונן כאשר החום גבוה * "אכילת צונן" ושכיבה במקום קר במשמעות הרוחנית.

ומה משמעות נס השערות הלבנות של ראב"ע, כאשר הוא היה צעיר לימים כשקיבל את ההנהגה? * וכיצד ניתן לשלב הפכים בעבודת ה'? * תוספת הביאור לשיחה שאמר הרבי בחדרו לרופא שטיפל בו לאחר אירוע הלב בתשל"ח * והקשר לבית חב"ד בהנובר.

לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.