צבי סופר | יום ג' אייר ה׳תשפ״א 15.04.2021

מזעזע: חשוד שהיכה בחור ישיבה ברכבת והפיץ ב'טיק טוק'

בן מיעוטים תיעד עצמו מכה חרדי ברכבת הקלה - ללא כל התגרות והפיץ את הסרטון ברשת החברתית. לאחר הפרסום שגרם זעזוע - התוקף נעצר בידי המשטרה • תגובות קשות מצד כל קצוות הקשת למעשה הנפשע  
מזעזע: חשוד שהיכה בחור ישיבה ברכבת והפיץ ב'טיק טוק'

בן מיעוטים בעל חשבון ברשת ה’טיקטוק’ אעלה תיעוד בו הוא מכה בחור ישיבה חרדי שיושב ברכבת הקלה בירושלים, ללא כל תקשורת מקדימה בין השניים, או כל התגרות מצידו. המשטרה עצרה את החשוד לאחר התיעוד ופרסום שם החשוד.

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני הגיב: ”רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל חייבים לפעול בכל הכח לתפוס את העבריין הזה שמגלה עבריינות ואנטישמיות מול תלמידי ישיבה.

"אשוחח עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה לתת עדיפות למקרה, כדי לתפוס את העבריין ולהושיבו מאחורי סורג ובריח על מנת למנוע הישנות מקרים חמורים כאלה”.

סגן שר התחבורה אורי מקלב אמר: “מדובר במקרה מזעזע של אלימות קשה ואסור לעבור על כך לסדר היום, על רשויות אכיפת החוק לבוא דין עם התוקפים באופן מידי וביד קשה. אנו נעשה הכל כדי לתת ביטחון מלא לנוסעי התחבורה הציבורית בארץ”.

חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד אמר כי החשוד בתקיפה “חייב להיעצר מיד, הלילה. המיידיות חשובה לא פחות מהמעצר”.

חבר הכנסת איתמר בן גביר: ‏"נער גבעות שהיה מעלה לרשת סרטון שלו מכה ערבי היה נעצר תוך דקות. אם הבחור הזה לא עצור הלילה אפשר לקפל את משטרת ירושלים.

ח”כ מיכאל מלכיאלי: “הסרטון שבו נראה צעיר בעל חזות ערבית, סוטר לבחורי ישיבות ברכבת הקלה בירושלים, ולאחר מכן מפרסם תיעוד של האירוע – מבחיל ומזעזע וגובל באנטישמיות. המשטרה חייבת לעצור את הצעיר בהקדם ולנקוט ביד קשה בכל האמצעים העומדים לרשותה”

ח״כ אוריאל בוסו: ״השילוב הוא שנאה וטרור יחד עם תופעה החדשה שנוצרה שצעירים ערבים מעלים סרטונים ברשתות מכל מיני סיטואציות אלימות ומזעזעות. תפקידה של המשטרה להצמד כעת לתיעוד הזה ולשים את ידיה על הפושע האלים. פניתי הערב למפכ״ל בדרישה שיטפלו באירוע הזה במלוא החומרא לפני שהתופעה תתפרץ. והסרטונים הבאים יהיו יותר קשים לצפיה”.

ח”כ ינון אזולאי: “אני מגנה בתוקף את המעשה הברברי שארע הערב ברכבת הקלה בירושלים. עצם הכאה של אדם בשביל סרטון זה עליית מדרגה באלימות, מקומו של אותו פושע בכלא, אירועים אלו הם חלק מפרי ההסתה נגד הציבור החרדי, אני מצפה מהגורמים המוסמכים למצות את הדין עם האחראים במהירות האפשרית”.

סגן שר הפנים, יואב בן צור, הגיב גם הוא לסרטון המזעזע: “הסרטון המזעזע שראינו הערב, צעירים ערבים מכים יהודים על לא עוול בכפם, לא קרה בשטחים, זה קרה כאן בלב ירושלים ברכבת הקלה. המקרה הזה מצטרף לעוד עשרות מקרים של תקיפת יהודים על רקע לאומני שהתרחשו כאן בירושלים.

"משטרת ישראל האחראית על בטחון ושלום האזרחים חייבת לנקוט ביד קשה מול המפגעים ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין. להחזיר את הרתעה לרחובות ולהחיל משילות בכלל השכונות במזרח ירושלים”.

השר יעקב ליצמן: “תיעוד תקיפת הצעיר ברכבת בירושלים בידי מחבל לכאורה מזעזע ביותר. אין לעבור על כך לסדר היום ועל משטרת ישראל לעצור את התוקף באופן מיידי. היום זו סטירה ראוותנית ומחר זה יכול להיות סכין או ירי. מקומו של התוקף בכלא”.

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.