מנחם קרביצקי | יום א' אייר ה׳תשפ״א 13.04.2021

בית חב"ד כיכר המדינה: לא מתרגשים מהקור!

חושבים ששמעתם הכל על בתי חב"ד בארץ ישראל? תחשבו שוב. ממש בלב הכרך היוקרתי של צפון תל אביב וכיכר המדינה שוכן בית חב"ד פעיל ושוקק חיים.
בית חב
לא מתפעלים מהקור!

כמו רבים מבתי החב"ד הפרושים ברחבי הארץ ועוסקים בהפצת המעיינות ללא לאות, לצד פעילות קהילתית חברתית במעגל השנה, בית חב"ד כיכר המדינה מתבלט באופי הפעילות הייחודי שלו. במשך כ-40 שנה, ראשון השלוחים בתל אביב בכלל  - הרב יוסף יצחק פיקארסקי, תקע יתד של בית חב"ד מרכזי בכיכר המדינה, המהווה בית חם ומרכז רוחני יהודי – לכל יהודי.

מחזקים את הכיכר

גדילה טבעית של אוכלוסיית תושבי כיכר המדינה, יחד עם הגירה של אוכלוסייה אמידה עיצב את אופייה של השכונה ועורר את הצורך המיידי לצרף כוח – חיזוק נוסף של צוות שלוחים מעולה. ממש לא מזמן, הצטרפו לצוות בית חב"ד הרב שניאור זלמן פיקארסקי והרב יחיאל מיכל מרזל. יחד הם עורכים מהפכה של ממש בפעילות הפצת היהדות במקום.


התוועדות פעילה בבית חב"ד


פעילות עמוסה מסביב לשעון

הרב יוסף יצחק פיקראסקי יחד עם השלוחים הצעירים הקימו מערכת ענפה של פעילות מופלאה בקרב תושבי צפון תל אביב ומרכזה. בין היתר, בית חב"ד מחזיק בית כנסת פעיל ומלא מפה לפה, גני חב"ד, שיעורי תורה וחברותות, שיעורי נשים, עורך כנסי מחשבה והרצאות מגוונות, פעילות חדשנית בקרב ילדים ונוער, ועוד.

להיות בחזית שמירת היהדות

בשנים האחרונות, הקצנה הולכת וגוברת בקרב תושבים בעלי נטיות ליברליות – אנטי דתיות, גרמה לעיריית תל אביב להיטפל לפעילות בית חב"ד המשגשגת, בטענות ידועות, וניסתה להצר את צעדם של פעילות השלוחים ובית חב"ד בכל דרך. צוות השלוחים מצהיר כי כוחו וברכתו של הרבי נשיא דורנו ליווי אותם כל הדרך אל ההצלחה במאבק.

ימי השותפות בבית חב"ד כיכר המדינה

בימים אלו בית חב"ד עורך קמפיין הירתמות משמעותי במטרה לתת דחיפה לפעילות בית חב"ד ולקיים את רצונו של הרבי. השלוחים מציינים בסיפוק את העשייה הרבה וקוראים לכם לקחת חלק ושותפות בעשייה.

זהו לא עוד קמפיין התרמה לבית חב"ד. זו ההזדמנות שלכם לתמוך ולהוסיף יהדות באחד המקומות המאתגרים ביותר בארץ ישראל.

 


לתרומה מאובטחת – לחצו כאן>>>

התרומה מוכרת לצרכי מס – סעיף 46


 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.