שניאור דייטש | יום כ"ו ניסן ה׳תשפ״א 08.04.2021

בסיסמת 'ופרצת': הקו החדש ביתר-כפר חב"ד יצא לדרך

בשעה טובה: קו ביתר עילית – כפר חב"ד יצא הבוקר לדרך ונחנך בידי ראש העיר ביתר עילית ר' מאיר רובינשטיין, נציג חב"ד בעירייה ר' משה כהנא, בכירי חברת 'קווים', ובהשתתפות אורח מיוחד מכפר חב"ד, יו"ר הוועד ר' שמעון רבינוביץ' • ראש העיר רובינשטיין: "נמשיך לפעול לטובת שיפור התחבורה"
בסיסמת 'ופרצת': הקו החדש ביתר-כפר חב

לאחר צפייה ארוכה של שנים, נחנך סוף-סוף קו ישיר בין ביתר עילית לכפר חב"ד, שמספרו 134.

הקו הישיר ייתן מענה למאות משפחות חסידי חב"ד בביתר עילית השומרים על קשר עם כפר חב"ד, לתלמידים ותלמידות, לשמחות ואירועים ולכלל התושבים בעיר ביתר המעוניינים לבקר בכפר החסידי – בירת חב"ד בארץ הקודש.

חנכו את הקו במעמד צנוע, ראש העיר ביתר עילית ר' מאיר רובינשטיין, נציג חב"ד בעירייה ר' משה כהנא, מנהל קווים בביתר מר מוריס ובכירי החברה, ובהשתתפות אורח מיוחד מכפר חב"ד, יו"ר ועד כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ'.

על ההגה היה מי אם לא ר' משה דוד כהן הנהג החב"די המסור, שליווה את הקו המאסף הקודם לכפר חב"ד דרך אלעד, וסייע רבות לנוסעים בכל דרך. האוטובוס בו נהג הפך ל'טנק מצוות' בהתאם לזמן: מבדיקת חמץ, ובימים אלו עם תזכורות על 'ספירת העומר'.

המשתתפים בראשות ראש העיר עלו ללוות את הקו כברת דרך, ואיחלו ברכת הצלחה והמשך שיפור השירות לנוסעים.

דברים שנשא ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין במהלך חנוכת הקו החדש: ״אנו שמחים לחנוך את קו האוטובוס שייקל על התנועה בין העיר לכפר חב״ד ויקל על ציבור הנוסעים. יחד, נמשיך לפעול לטובת שיפור התחבורה הציבורית אל העיר וממנה״.

נציג חב"ד ר' משה כהנא:

"שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. כל כך הרבה זמן חיכינו לרגע הזה, והנה זה קורה מול עינינו. הרבי לימד אותנו שאין לנוח על זרי הדפנה, ובפרט שכאן יש צורך אמיתי של מאות משפחות אנ"ש וגם תושבי ביתר בכלל שזקוקים לקו הזה בתדירות גבוהה, ולכן יש לעבות את הקו בעוד נסיעות יומיות.

"מברך את ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין שדחף רבות למען קידום הקו, לחברת 'קווים', משרד התחבורה וכל הגורמים שהבינו את הצורך האמיתי ופעלו בנושא. אין יותר מתאים מר' משה דוד כהן, הנהג של 'קווים' שהפך לדוגמא חיה של חסיד שמכניס את ה'איידישקייט' בכל מקום בו הוא הולך ונוסע, וסייע רבות לנוסעים ככל יכולתו. אני מאחל לו שאכן יזכה בקרוב מאוד להסיע אותנו ישירות לבית המקדש השלישי".

יו"ר ועד כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ', שאף השתתף לפני כשנה וחצי בפגישה בביתר לקידום הקו שיחבר את עיר התורה והחסידות ביתר לבירת חב"ד כפר חב"ד, והגיע במיוחד לרגל השקת הקו, אמר בין היתר:

"כשהגעתי לביתר היום התפעלתי מההתפתחות המואצת של העיר, ובפרט כמי שעוסק בכך יום יום אני מכיר את התחום ויודע. הפריחה של בתי העסק, המרכזים המסחריים, והתפתחות העיר בכלל ראויה לכל שבח. הקמת קו שיקשר בין כפר חב"ד לביתר יעניק שירות מצויין לא רק לביתרים, אלא גם לכפ"חים, ויחזק את הקשר ושיתוף הפעולה בין היישובים. יישר כח לכל העוסקים במלאכה".

צפו בוידאו:

 

 

 

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
כל הכבוד! ואין ספק שלCOL היה חלק חשוב בכ...
כ"ז ניסן ה׳תשפ״א
פרסמתם ודחפת ויישר כוח לכם
2.
יפה מאוד
כ"ז ניסן ה׳תשפ״א
מה עם קרית מלאכי? הגיע הזמן שיהיה קו ישיר מקרית מלאכי לכפר חבד. יש כאן ריכוז גדול מאוד של חבדניקים.
הגיע הזמן לעשות משהו..
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.