שלמה מן | יום כ"ה ניסן ה׳תשפ״א 07.04.2021

3 עשורים לקריאתו הנוקבת של הרבי: מבצע ענק במוסדות הרשת

עם התקרב כ"ח בניסן נחשף מיזם שמקיים אגף חינוך חברתי חסידי ב"רשת אהלי יוסף יצחק" לתקופה זו בענייני משיח וגאולה • פותחים דלת לגאולה - זהו שם המבצע שיביא לישורת האחרונה את הנושא שנבחר ללוות את השנה
3 עשורים לקריאתו הנוקבת של הרבי: מבצע ענק במוסדות הרשת
מודעות המבצע החדש

השבוע מציינים שלושים שנה לקריאתו הנוקבת והמהדהדת של הרבי נשיא דורנו, בשיחתו הקדושה בכ"ח ניסן תנש"א, בה דרש בתוקף רב "עשו כל אשר ביכולתכם בכדי להביא את משיח". עניינים שהם "אורות דתוהו" אבל ב"כלים דתיקון".

ב"רשת אהלי יוסף יצחק", סימנו כבר מתחילת שנה  תכנית לימוד שנתית נרחבת המלווה בכל מהלך השנה את תכנית הלימודים במוסדותיה -  "יוצרים גאולה", שהיוותה הנושא השנתי שליווה את כל התכניות הלימודיות והחברתיות.

בכל שנה מציבה הרשת נושא שנתי. בשנה שעברה היה זה "70 שנות אור", לרגל שבעים שנה לנשיאות הרבי. בשנים אחרות הנושא נסוב על תפילה, חסד או שאר מושגים חסידים שונים. במהלך השנה מעמיקים התלמידים בצורה חוויתית בנושא הנבחר באמצעות תכנים ועזרים שונים שבהם מוטמע הרעיון.

כבר בהכנות לקראת השנה החדשה ה'תשפ"א נבחר הנושא בו יהיה עיקר העיסוק השנה - בעקבות 30 שנה לשיחה הידועה בכ"ח ניסן ה'תשנ"א - עיסוק אינטנסיבי בדרך הישרה לפעול ביאת משיח. 

במשך השנה הוטמע נושא לימוד ענייני גאולה ומשיח בכל התכניות הלימודיות והחברתיות. בכל חודש יצאו מערכים הקשורים לענייני משיח וגאולה ששולבו במסגרת הלימודים הרגילה, ואף במסגרת התכניות החברתיות במהלך השנה, אם זה שבוע החסידות השנתי בי"ט כסלו ועוד.

גם אירועי הרשת הקבועים שבכל שנה קיבלו השנה אופי מיוחד, ובראשם האירוע השנתי המרכזי ביו"ד שבט בהפקה של מאות אלפי שקלים, שנסוב כולו סביב סביב הנושא השנתי במבצע הכנה מיוחד לי' בשבט "כובשים את היעד". 

כן בימי החופשות בהפקות מושקעות למדו הילדים איך 'יוצרים גאולה' גם בבית בעזרת דיסקים וערכות מיוחדות  גם הפעילויות בימי חול המועד, ששולב בהם, כפי שדווח כאן באתר, מוטיבים גאולתיים בולטים.

עם התקרב יום כ"ח בניסן נחשף מבצע מיוחד שמקיים אגף חינוך חברתי חסידי ב"רשת" מבצע ייעודי לתקופה זו בענייני משיח וגאולה, שיביא את התלמידים והתלמידות לישורת האחרונה בדרך להבאת הגאולה בפועל כהוראתו של הרבי -  לימוד מעמיק של ענייני ומושגי גאולה ומשיח בצורה חוויתית ומונגשת והוא יחל בכ"ח ניסן וימשך עד חג השבועות.

המבצע נקרא "פותחים דלת לגאולה", והוא מבוסס על דבריו המפורסמים של הרבי, ביחידות לראשון לציון הרב מרדכי אליהו ז"ל, כי לא רק שהגאולה נמצאת על סף הדלת, אלא שמחכה וממתינה "שכל אחד מאיתנו יפתח את הדלת ויכניס את הגאולה אל תוך החדר פנימה".

המבצע, מביא לשיא את ההתעוררות הרבה שנישבה השנה, כאמור, במוסדות חב"ד, בנושא משיח וגאולה. במסגרת המבצע יצאו לאור חוברות לימוד מיוחדות, וכן יחולקו פרסים גדולים ותעודות למצטיינים. המבצע ייחתן בחידון ענק.

נודע גם, כי פעילויות הקיץ וקייטנות הקיץ מטעם ה'רשת' יתקיימו בצל הנושא השנתי של גאולה ומשיח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.