צבי סופר | יום כ"ה ניסן ה׳תשפ״א 07.04.2021

השיחה המפורסמת בפרשת שמיני | מי מוסרי השיעורים?

נמשכת מהפכת הלימוד ב'לקוטי-שיחות': גם השבוע מצטרפים שורת מגידי שיעורים למסירת שיעורים בשיחות השבועיות הנלמדות על ידי אלפים בכל העולם במסגרת 'פרויקט לקוטי שיחות' העולמי | COL  מגיש כשירות לגולשים את השיעורים הנאמרים בלשון-הקודש בוידאו ובאודיו
השיחה המפורסמת בפרשת שמיני | מי מוסרי השיעורים?
מימין: הגה"ח הרב יואל כהן, הרב זושא אלפרוביץ, הרב זלמן הכט, הרב בנימין וילהלם

 

נמשכת מהפכת הלימוד ב'לקוטי-שיחות'. גם השבוע מצטרפים שורת מגידי שיעורים למסירת שיעורים בשיחות השבועיות הנלמדות על ידי אלפים בכל העולם במסגרת 'פרויקט לקוטי שיחות' העולמי. 

השיחות הנלמדות הם שני השיחות הראשונו לפרש שמיני מחלק י"ז בלקוטי שיחות. באתר המיזם ובאפליקציה, זמינים שיעורים בשפות רבות, וכשירות לגולשים מגיש COL את השיעורים הנאמרים בלשון-הקודש (בוידאו ובאודיו). בין השיעורים, שיעורים בקיצור, שיעורים בעיון והרחבת הביאורים, וסיכומים על השיחות. השיחה הראשונה היא השיחה המפורסמת המתווכת בין שתי נקודות הנראות כסותרות זו את זו. כיצד יתכן לומר שהחידוש שיהיה בעולם לעתיד לבוא כאשר דבר ה' יאיר ויתגלה בכל היקום, יהיה חלק מגדרי העולם ותכונותיו, כאשר תכונתו הבסיסית לכאורה של העולם היא 'להעלים'. בשיחה השניה מעמיק הרבי ברש"י על הפסוק "שאו את אחיכם" בפרשת נדב ואביהוא.

בכל שבוע מלמדים את השיחות הרב מנחם דוברוסקין, משפיע בישיבה במגדל העמק, הרב זלמן קפלן, ראש הישיבה הקטנה בצפת, והרב שאול רייצס, משלוחי הרבי בתל-אביב.

בנוסף למגידי השיעורים הקבועים, רבנים ומגידי שיעורים ברחבי העולם מצטרפים מדי שבוע ללימוד ועיון בשיחות. בלשון הקודש, מלמדים השבוע הגאון החסיד הרב יואל כהן, החוזר הראשי של הרבי, והרב זושא אלפרוביץ, משפיע ישיבת תו"ת קרית גת, את השיחה הראשונה. במשך כמה שעות מבארים ומרחיבים מגידי השיעורים את העומק המיוחד שמחדש הרבי בשיחה זו. הרב זלמן הכט, משפיע בישיבת תו"ת מגדל העמק, ושליח הרבי ורב שכונת קרית רבין בעיר, מלמד את השיחה השניה עם ההערות. הרב בנימין וילהלם, משלוחי הרבי בחולון מעביר סיכום וביאור על השיחה השניה. מגידי השיעורים יורדים לעומק ביאורי הרבי, מוסיפים בהם עיון והרחבה, ומגישים אותם ללומדים באופן בהיר ומסודר.

להאזנה לשיעורים, ולהצטרפות למיזם, כנסו לאתר המיזם

להאזנה לשיעור של הרב יואל כהן

להאזנה לשיעור של הרב זושא אלפרוביץ

להאזנה לשיעור של הרב הכט

להאזנה לשיעור של הרב בנימין וילהלם

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.