צבי סופר | יום כ"ד ניסן ה׳תשפ״א 06.04.2021

היסטוריה בהנובר: בשבוע הבא ייחנך במרכז העיר "בית בנימין"

בטקס צנוע עקב מצב הקורונה השורר בגרמניה, ייחנך בית חב"ד החדש במרכז העיר לזכרו ולע"נ של השליח הבלתי נשכח הרב בני וולף ע"ה, בהשתתפות ראשי השלטון בהנובר, נציגי הקהילה היהודית בעיר, שלוחים מכל רחבי גרמניה, בני משפחה מרחבי תבל ויועבר כאן ב-COL בשידור ישיר • האירוע ההיסטורי ישולב יחד עם סיום והכנסת ספר תורה, לעילוי נשמתו של הרב וולף ז"ל, ולזכות כל יהודי גרמניה
היסטוריה בהנובר: בשבוע הבא ייחנך במרכז העיר
הדמייה של 'בית בנימין' בהנובר, ע"ש השליח הבלתי נשכח הרב בני וולף ע"ה

מאפילה לאורה, ומאבל לבנייה: שנה תמימה חלפה מליל שבת פרשת תזריע מצורע, ראש חודש אייר ה'תש"פ, היום בו עלתה לשמי מרומים נשמתו הטהורה של השליח הנערץ ורב הפעלים, הבלתי נשכח, הרה"ח הרב בנימין וולף, השליח הראשי להנובר בגרמניה, בעת עומדו על משמר השליחות, והוא בן ארבעים ושלוש שנה בלבד.

במוצאי אותה שבת הדהימה את העולם היהודי כולו רעייתו תבדל"ח השליחה הרבנית מרת שטערנא שרה, כאשר הכריזה קבל עם ועולם אשר היא ושמונת ילדיה ימשיכו את מפעל חייהם של אביהם בשליחות הרבי, בהמשך והרחבת השליחות בהנובר, עד ביאת המשיח.

חרף כל הסיכויים שעמדו בפניה בדרך הטבע, וחרף קשיים ומהמורות בלתי פוסקות שניצבו בפניה, המשיכו השליחה וילדיה בפעילות בית חב"ד, והביאה אותו לשיאים חדשים.

בחודש אלול ה'תש"פ, הצטרפו זוג שלוחים חדש לבית חב"ד, הרה"ח ר' אליהו וחסיה ניימרק; בכינוס השלוחים השנה הוכרז במעמד הבאנקט העולמי כי השליחה תקים את "בית בנימין" בעיר – מבנה ענק ורחב ידיים, אשר יהיה בית של קבע לפעילות היהודית הרחבה בעיר, ואשר ייקרא על שם השליח הבלתי נשכח.

רבבות חסידי חב"ד וידידים מרחבי תבל, אשר עמדו נפעמים לנוכח עוצמות הרוח והאמונה שהוקרנו מהנובר, לא עמדו מנגד, והם ביקשו להיות שותפים בהיסטוריה יהודית זו המתרחשת לנגד עינינו.

במשך השנה החולפת גויסו סכומי כספיים גדולים מרבבות תורמים-שותפים מרחבי תבל, שביקשו להיות חלק מפעילות מסירות הנפש בעיר, הנעשים בתנאים שלא ייאמנו.

השלוחים מכל רחבי גרמניה עמדו לימינם בכל מהלך השנה הקשה והמאתגרת הזו, ובמיוחד השלוחים הרב יהודה טייכטל רבה הראשי ושליח הרבי בברלין, והרב שלמה ביסטריצקי רבה הראשי ושליח הרבי בהמבורג הסמוכה, ויחד הצליחו לעשות את מה שבדרך הטבע היה נמנע לחלוטין.

ערב יום השנה לפטירת השליח, שיחול ביום שלישי בשבוע הבא, הכריזה השליחה בימים אלו על חנוכת בית חב"ד "בית בנימין", הבניין שהוקם ברוב פאר והדר, ובמרכזו אולם בית כנסת מפואר ורחב ידיים, עם ארון קודש מהודר ומרהיב ביופיו.

בטקס צנוע עקב מצב הקורונה השורר בגרמניה, ייחנך הבית חב"ד החדש במרכז העיר, בהשתתפות ראשי השלטון בהנובר, נציגי הקהילה היהודית בעיר, שלוחים מכל רחבי גרמניה, ובני משפחה מרחבי תבל.

האירוע ההיסטורי ישולב יחד עם סיום והכנסת ספר תורה, ספר שנכתב לעילוי נשמתו של הרב וולף ז"ל, ולזכות כל יהודי גרמניה.

בעקבות המצב, האירוע כולו ישודר מ"בית בנימין" באמצעות ה'זום' לכל הידידים והשותפים ברחבי תבל.

לקראת האירוע, שיגרה השליחה הרבנית שטערנא שרה וולף לאלפי השותפים את אגרת הבשורה הבאה:

"לידידינו היקרים, תומכי בית חב״ד הנובר ברחבי העולם

שלום רב!

בכאב גדול מחד אך בהתרגשות גדולה מאידך, אנחנו מתעתדים לפתוח כאן בהנובר ביום היארצייט של בעלי הרב בנימין וולף ע"ה, ביום שלישי, ראש חודש אייר תשפ״א (13.04.2021), בשעה 15:00 (שעון גרמניה) את מבנה הבית חב"ד הגדול והמפואר שיישא את שמו: "בית בנימין".

בעזרת ה׳, בזכות ברכותיו הקדושות של הרבי, ובתמיכתו מלמעלה ותפילותיו של בעלי השליח הנצחי לעיר, ותודות לתמיכה הנדיבה והנלהבת שקיבלנו מכם, הידידים הנאמנים שלנו ברחבי העולם - הצלחנו להגיע לרגע זה ולמעמד זה של פתיחת ו׳חנוכת הבית׳ של הבית חב"ד החדש בהנובר!

כבוד וזכות היא לי להודיע לכם על כך ולהזמין אתכם להשתתף איתנו באירוע המרגש והמיוחד הזה.

במעמד גדול זה נערוך גם סיום והכנסת ספר תורה, ספר שנכתב לעילוי נשמתו של בעלי הרב בנימין וולף ע"ה ולזכות כל יהודי גרמניה.

בשל המצב האירוע יעבור בשידור באמצעות הלינקים המופיעים בתחתית המודעה.

כשותפים לכאב וכשותפים נאמנים בבניה, אנו שמחים להזמין אתכם להשתתף גם בשמחתנו, במעמד פתיחת הבית חב"ד.

הרבנית שטערנא שרה והילדים וולף,

שלוחי הרבי מליובאוויטש 

להנובר, גרמניה"

לצפיה בזום - לחצו כאן>>>

באמצעות יו טיוב - לחצו כאן>>>

באמצעות הפייסבוק - לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.