שלמה מן | יום כ"ג ניסן ה׳תשפ״א 05.04.2021

האברך החב"די שלפני שנה לקה בדום לב - חגג בהתוועדות הודיה

ברוב פאר והדר, בגג של ישיבת תות"ל אור יהודה, התקיימה סעודת הודיה על הניסים והנפלאות אשר עשה ה' לר' רפאל שניאור זלמן עמרם, שהבריא לאחר שלקה בדום לב לפני כשנה • לכבוד האירוע הפכו את גג הישיבה לגן אירועים לכל דבר, גג זה ישמש את הבחורים לחצר להפסקות, ולערב. שם יוכלו לשבת בתוך גן מטופח להתוועד ולהינפש • סיקור ותיעוד
האברך החב
צילום: אברהם קטנוב

באור יהודה התקיימה סעודת הודיה על הניסים והנפלאות אשר עשה ה' לר' רפאל שניאור זלמן עמרם, שהבריא לאחר שלקה בדום לב לפני כשנה.

שולחן הנשיאות היה מכובד מאוד, וכיבדו את האירוע בנוכחותם הרבנים הגאונים: הרב אברהם חפוטא ראש כולל מדרש הרמב"ם בפתח תקוה, הרב אליעזר שמחה וויס חבר מועצת הרבנות הראשית, הרב ציון מיכאל כהן רב העיר אור יהודה, הרב שלום דובער הכהן הנדל רב קהילת 'בית מנחם' וראש ישיבות תות"ל באור יהודה, הרב אליעזר ברוד רב הישוב כרמי יוסף, הרב אשר יפרח רב הישוב עין שריד, הרב אברהם אשר בלינוב ראש ישיבת תות"ל אלעד, הרב דניאל אליהו עמרם אביו של בעל השמחה, הרב מיכאל טייב משפיע בכפר חב"ד ושל בעל השמחה, הרב יצחק בליז'ינסקי חבר ועד נחלת הר חב"ד והרב זושא הורביץ רב הכלל חסידים באלעד.

פתח את האירוע הרב מיכאל טייב, שהיה לצידו של בעל השמחה כל זמן האשפוז בבית הרפואה ולאחריו דיבר בעל השמחה הרב רפאל שניאור זלמן עמרם, שהודה להקב"ה על כל הניסים והנפלאות ולכל הקהל שהגיע ועזר בתקופה קשה זו. בהמשך דיברו אביו של בעל השמחה והפרמדיק שהגיע ראשון לאירוע.

בהמשך האירוע דיברו כל הרבנים אודות גדולתו של בעל יום ההולדת הרבי נשיא דורנו, ועל כך שרואים שהרבי חי איתנו היום כמו קודם, ואף "יתיר מבחיוהי", ועוררו את הקהל להתחזק בהתקשרות לרבי, לקיים את הוראותיו וללמוד את תורתו.

נאום מרגש בערב נשא הרצל קוסאשווילי שסיפר על המופת שהיה לו עם הרבי וריגש את כל הנוכחים, את האירוע הנעים בליווי מוזיקלי חסידי ר' לוי אוטינסקי.

ההתוועדות נערכה ברוב פאר והדר בגג של ישיבת תות"ל אור יהודה.

לכבוד האירוע הפכו את גג הישיבה לגן אירועים לכל דבר, גג זה ישמש את הבחורים לחצר להפסקות, ולערב. שם יוכלו לשבת בתוך גן מטופח להתוועד ולהינפש.

המשתתפים יצאו מההתוועדות שנערכה מתוך 'שבת אחים גם יחד'  בהתפעלות עצומה עם החלטות טובות והתחזקות בהתקשות לרבי ובאמונה חזקה שהנה הרבי מתגלה תיכף ומיד ממש.

התודה והברכה: לר' עמנואל מזרחי וישראל כהן מצוות הישיבה, ולמענדי חנונו ואיציק אברמצייב על הקייטרינג

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.