| יום י"ז ניסן ה׳תשפ״א 30.03.2021

השנה בטוח תצליח לסיים את מסכת סוטה • הצטרפו עכשיו

מכון 'הבינני' מגיש שיעורים מקוונים ללימוד דף סוטה היומי. איך אפשר להתמיד ולהצליח לסיים את מסכת סוטה? האם זהו הפתרון שבאמצעותו נוכל לסיים את המסכת?
השנה בטוח תצליח לסיים את מסכת סוטה • הצטרפו עכשיו

צפו בוידאו:


צפו בוידאו - שיעור סיכום:


שיעורים מקוונים על מסכת סוטה לקהל אנ"ש באדיבות מכון הבינני

במשך השנים הורה הרבי כמה וכמה פעמים לנצל את זמן ספירת העומר ללימוד מסכת סוטה. מספר דפי המסכת המתאים למספר הימים שבין חג הפסח לחג השבועות מנוצל מאז קריאת הרבי על ידי כלל החסידים ואנ"ש ללימוד שיעור יומי במסכת סוטה ועד לסיומה בערב חג השבועות.

בדבר חלוקת מ"ח דפי מסכת סוטה למ"ט ימי הספירה, הורה הרבי: "התחלת המסכת, דף ב', לומדים ביום ראשון של חול-המועד [בחו"ל], יום ב' דספירת העומר (ולא ביום שני של יום-טוב שהוא יום ראשון דספירת העומר), וביום שני של חול המועד לומדים דף ג', וכן הלאה, עד לערב שבועות שבו לומדים דף מ"ט, סיום המסכת". והסביר זאת, שביום הראשון לומדים את 'דף השער' שכולל את שם המסכת, ומחליטים ללמוד ממחר ואילך דף ליום.

אמנם טרדות היום-יום ועסקי השגרה גורמים לרבים לפספס את השיעורים הקבועים או לנטוש את סדר הלימוד וכך למעשה אינם גומרים את מסכת סוטה. הלימוד שמתחיל בחדווה רבה במהלך ימי חול המועד הרגועים והנינוחים, ימים שבהם עם ישראל מכונס בביתו ונהנה מחופשת חג, פוגשים בימי השגרה מלאי הדרישות וכך לעיתים לימוד דף המסכת היומי שמגיע בתוספת לשיעורי הלימוד הקבועים ננטש.

"ראינו את הצורך הגדול שקיים בקרב אנ"ש." משתף הרב יצחק שלמה קרביצקי שליט"א יו"ר מכון הבינני,"אנחנו מודעים לתסכול הגדול מול שיעורים יומיים שמתפספסים ומצטברים לשיעור תלת יומי ואף שבועי, כזה שלעיתים גורם לאברך להפסיק בקביעות החשובה. קביעות עליה הורה הרבי רבות במענים ובשיחות בהם דן הרבי בענייני המסכת ובשייכותה לזמן הספירה."

מכון הבינני צבר ממוחיות רבה בהגשת חומרי לימוד תורניים מהש"ס ומהפוסקים וכן דיני הלכה אותם הוא מגיע בצורת שיעורי הוראה מקוונים ומוקלטים המלווים במצגות מונפשות וחוברות למידה להבנה טובה של הנלמד.

"אנו שמחים לבשר לקהל אנ"ש כי בעזרת ה' יועברו שיעורים מקוונים על כל מסכת סוטה.

מידי ערב בשעה 20:00 יועבר שיעור על דף סוטה היומי, עד שנסיים את המסכת.

השיעור יועבר על ידי הרה"ח הרב דן נפתלין שליט"א ר"מ בישיבת תות"ל המרכזית בכפר חב"ד בעל כשרונות ההסברה הידוע. השיעור מלווה במצגות מושקעים, ובאינפו – גרפיקה מיוחדת לסכם ולהמחיש את הנלמד בצורה חווייתית.

כמו כן השיעורים יהיו זמינים לצפיה מאוחרת לכל המעוניינים לשוב ולצפות בתכנית השיעור."

הלימוד בכיתה מקוונת יחד עם עוד משתתפים רבים ובהובלת מגיד שיעור, הוכיח את עצמו ככזה שמסייע רבות לעמידה בהספק הלימוד היומי. ההשתתפות יוצרת חיבור בין הלומדים ומעודדת להמשיך ולהתמיד ולסיים את המסכת. במיוחד כשהכל מוגש בצורה קלילה ומובנת בשילוב דוגמאות ואנימציות ומוסבר בטוב טעם על ידי הרב נפתלין שליט"א.

"נוהגים ללמוד בימי הספירה מסכת סוטה - נוסף על השיעורים הקבועים - דף ליום דף ליום"

(ס' המנהגים, מלוח 'היום יום' עמ' נא)

חסיד, זוהי ההזדמנות שלך לסיים את מסכת סוטה.

זוהי חובה שהיא זכות!

הצטרף - ללא עלות וללא התחייבות - לשיעור המקוון וגרום נחת לרבי, לעצמך ולמשפחתך!

לחץ עכשיו להצטרפות >>

ניתן לצפות בסרטונים באתר הבינני לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.