מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשס״ה 21.07.2005

חדש בטבריה: מרכז חב"ד 'רוח על המים'

השבוע, נפתחו אירועי הקיץ במרכז 'רוח על המים' החדש בטבריה או: "חדש בטבריה: מרכז חב"ד 'רוח על המים' למאות אלפי התיירים שיפקדו הקיץ את בטבריה צפויה השנה הפתעה. בטבורה של הטיילת בעיר במרחק נגיעה משפת הכנרת, במבנה היסטורי בן מאתיים שנה, נפתח המרכז החדש של חב"ד בעיר "רוח על המים" – מרכז חב"ד לחוף הכנרת. השבוע התקיימה במקום התוועדות מיוחדת עם הרב יאיר כלב שהלהיב את מאות המשתתפים – תיירים ותושבי העיר – בניגוני חב"ד ובשיחה על מהותו של היום, חג הגאולה י"ב תמוז. הערב המיוחד נערך על מדשאה מטופחת בחצר המרכז החדש. התוכנית המרתקת בשילוב המיקום הפנטסטי יצרו אירוע בלתי נשכח.
חדש בטבריה: מרכז חב
מרכז חב"ד החדש 'רוח על המים' בטבריה
הצלחתו של האירוע מצטרפת לאירוע הפתיחה שנערך בשבוע שערב, גם אז נהרו מאות אורחים מכל המלונות באזור לתוכנית מוזיקלית מיוחדת. בעקבות ההיענות הרבה מתוכננים אירועים נוספים ע"י השליח החדש לטבריה, ומי שמנהל בהצלחה את המרכז החדש, ר' שניאור טורקוב.

המקום הייחודי השוכן כאמור במבנה בית כנסת היסטורי משרה אווירה אוטנטית המושכת אליו כבר עתה, עם הפתיחה, מבקרים רבים מידי יום, הנחשפים למנת אידישקייט באווירה חסידית מיוחדת.

המבקרים במרכז יוכלו לעצור להתרעננות בספות הנוחות, ליהנות מהספריה הגדולה הפתוחה לציבור, מה"פינה החמה" שם כל תייר יכול לטעום מכיבוד קל במשך כל היום, וגם... לקבל ייעוץ להמשך הטיול בטבריה ובסביבתה.

בין הפרויקטים החדשניים שיפעיל המרכז ניתן למנות את מרכז המבקרים המיוחד המוקם בימים אלה ובו תערוכה בנושאי תורת הקבלה, וכן תערוכה נוספת על ייחודה של העיר טבריה והצדיקים הקבורים בה.
מרכז "רוח על המים" יפעיל אי"ה טיולים מרתקים בחיק הטבע, כמו גם שבתונים באווירה חסידית בשיתוף עם שלוחים מרחבי הארץ והעולם.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
שניאור בהצלחה
י"ד תמוז ה׳תשס״ה
לשליח הטרי ר' שניאור טורקוב הצלחה רבה בשליחות החדשה,

חברים מכל העולם
2.
כל הכבוד
ט"ו תמוז ה׳תשס״ה
רעיון כביר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.