מנחם קרביצקי | יום כ"ו ניסן ה׳תשפ״א 08.04.2021

השנה גם באינטרנט, היריד הענק עד 65% הנחה באתר!

עד סוף השבוע! למעלה מ-2400 כותרים בכל נושא תורני שניתן להעלות על הדעת, מה שזכה לכינוי "שבוע הספר התורני" היריד כולל מבצעים והנחות ענק בסדר גודל של עד 65 אחוזי הנחה! היריד יתקיים בבית מוסד הרב קוק בכניסה לירושלים, ואלה מאיתנו שאוהבים להרגיש את הספרים, ולבחור אותם אחד אחד. יכולים לגשת לשם וליהנות מהמבחר הענק, ומשפע הכותרים שמוצעים למכירה.
השנה גם באינטרנט, היריד הענק עד 65% הנחה באתר!

תנ"ך, רמב"ם לעם, תורת חיים, , פירוש הרמב"ן על התורה, חידושי הר"ן, חידושי הריטב"א, חידושי הרשב"א ושלל מפרשי הש"ס הם רק חלק קטן מתוך למעלה מ-2400 כותרים בכל נושא תורני שניתן להעלות על הדעת שהוציא לאור "בית היוצר הגדול לספר התורני" הלא הוא מוסד הרב קוק . הספרים שבהוצאת המוסד פונים לכל עדה ומגזר בעם ישראל, ואין יהודי בעולם שלא יצא לו ליהנות מפירותיו המתוקים של המוסד. המוסד מייצג היטב את מהותו של עם הספר ואת אהבתו וחיבתו הרבה לספרי הקודש. במהלך עשרות שנות פעילותו הענפה

גולת הכותרת של מוסד הרב קוק היא ללא ספק יריד הספרים הגדול בעולם שמתקיים בכל שנה מאיסרו חג הפסח ועד ר"ח אייר. מה שזכה לכינוי "שבוע הספר התורני"

השנה היריד כולל מבצעים והנחות ענק בסדר גודל של עד 65 אחוזי הנחה! על מגוון ענק של ספרים רחב וסטים בשלל נושאים. הציבור מצפה וממתין ליריד כל שנה על מנת לחדש ולרענן את אוצר הספרים שלו, בזמן היריד הקונים ממלאים עגלות סופר עמוסות ספרים, פשוטו כמשמעו. 


היכנסו עכשיו לאתר >>>>


השנה מוסד הרב קוק יוצא במבצע מהספרים, מבצע ענק שיתקיים למשך כל תקופת היריד!! בכל יום תיערך הגרלה בין הרוכשים במוסד או באתר, והזוכה המאושר יקבל החזר מלא על כל הקניה! כן! הקונה שיעלה בגורל יקבל את סל הקניה שלו כולל כל הספרים שרכש במתנה. בלי אותיות קטנות ובלי כוכביות, הכסף יוחזר ישירות לחשבון.

אתר חדשני ומתקדם המכיל את כל כותרי המוסד כולל תיאור והסבר מפורט על כל אחד ממתין לכם. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להיכנס ולהזמין, ותוך יומיים בלבד הספרים יגיעו אל פתח דלתכם. האתר כבר עכשיו רושם הצלחה אדירה וההזמנות זורמות מכל קצוות הציבור, ובנוסף קיים מוקד טלפוני המאפשר לבצע הזמנה מתוך קטלוג.



ביריד תוכלו ליהנות מאלפי הכותרים שיצאו במשך השנים, ונמצאים בכל בית מדרש. ובנוסף מרבי המכר של כל הזמנים: 
פירוש הרמב"ן על התורה (2 כרכים), חמשה חומשי תורה – תורת חיים (7 כרכים), חידושי הריטב"א + חידושי הרשב"א + חידושי הר"ן (52 כרכים), כל כתבי הראי"ה קוק זצ"ל (21 כרכים), טל של תחיה – מכתבים ראשונים של אנשי אמונה לאחר השואה.
אז אם ברצונכם להעשיר את אוצר הספרים שלכם, או להעמיק בנושא החביב עליכם. היריד השנתי של מוסד הרב קוק, הוא הזמן הטוב ביותר לעשות זאת. וגם תוכלו לקבל את כל סכום הקניה בחזרה.
היכנסו עכשיו לאתר >>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.