מנדי ברגר | יום י"ז ניסן ה׳תשפ״א 30.03.2021

ארוחות חג מושקעות הוגשו בסדרים הציבוריים של השלוחים

ארגון החסד 'כולל חב"ד' העניק גם השנה סיוע מיוחד לשלוחי הרבי בארץ הקודש, עבור ארגון הסדרים הציבוריים שנערכו בחג הפסח, וזאת באמצעות מנות משובחות בסבסוד מיוחד, בסיוע 'קרן מרומים' ו'קרן גיאמט רוזה'
ארוחות חג מושקעות הוגשו בסדרים הציבוריים של השלוחים

ארגון החסד 'כולל חב"ד' העניק גם השנה סיוע מיוחד לשלוחי הרבי בארץ הקודש, עבור ארגון הסדרים הציבוריים שנערכו בחג הפסח, וזאת באמצעות מנות משובחות בסבסוד מיוחד, בסיוע 'קרן מרומים' ו'קרן גיאמט רוזה'.

מנות ה'סדרים' נארזו השנה באופן שיאפשר גם את התאמתם לסדרים ציבוריים - על פי חוקי ה'תו הירוק', וכן את הענקתם במסגרת משלוח 'ערכות סדרים' למשפחות או בודדים שנאלצו לשהות במרחב מבודד.

ב'כולל חב"ד' נערכו למצב בו יהיה סגר נוסף (מה שב"ה לא קרה לבסוף) והודיעו לשלוחים כי "האריזה מאפשרת חלוקה של 'מנות שולחן עורך', בכדי שבאם ח"ו עדיין ישרור מצב חירום ותיאסר התכנסות, או במידה ויהיו אנשים המחויבים בידוד, יוכלו השלוחים לשלוח מנות מסודרות לביתם, ובכך לאפשר להם לקיים סדר כהלכתו עם 'שולחן עורך עשיר, טעים ומשביע כיאה לחג החירות".

"גדולה זכות הפעילות וקיום השליחות הנאמנה של אבינו רוענו הוד כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, המקרבת את הגאולה ומביאה מזור ומרפא לכלל ולפרט", אומר מנהל ה'כולל' הרב שלום דוכמן, "שנזכה עוד בימי הפסח השתא לאכוח מן הזבחים ומן הפסחים בבית המקדש השלישי ומלכנו בראשנו, בגאולה האמתית והשלימה נאו ממש!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.