שלמה מן | יום י"ב ניסן ה׳תשפ״א 25.03.2021

הד"ר שחקר את מפעל השלוחים השיק את ספרו באירוע י"א ניסן

"הספר המיוחד אמור היה לצאת ממכבש הדפוס אחרי חג הפסח", סיפר המחבר בהתרגשות בהתוועדות יא ניסן במושב גמזו • "אך ככל שהתקרב י"א ניסן יום ההולדת של הרבי הרגשתי שאני מוכרח להשיק אותו בהתוועדות לכבוד התאריך המיוחד"
הד
ד"ר לייבוביץ עם הרב ברעם (באדיבות המצלם)

הספר החדש של ד"ר שמחה אסף לייבוביץ, מנהל המרכז למנהיגות, שעשה מסע בבתי חב"ד בצפון אמריקה וחקר את מפעל השליחות לעומק, הושק בהתוועדות י"א ניסן שהתקיימה בישוב גמזו.

"הספר המיוחד אמור היה לצאת ממכבש הדפוס אחרי חג הפסח", סיפר המחבר בהתרגשות בהתוועדות יא ניסן במושב גמזו, "אך ככל שהתקרב י"א ניסן יום ההולדת של הרבי הרגשתי שאני מוכרח להשיק אותו בהתוועדות לכבוד התאריך המיוחד".

ד"ר לייבוביץ 'מוכר לשלוחים רבים כמרצה מבוקש וחוקר נלהב של מפעל השליחות, ובקשר המיוחד שלו עם חב"ד ובמיוחד עם שלוחי חב"ד במושב מגוריו - גמזו - הרב עמי ואביטל ברעם, שם ד"ר לייבוביץ' הוא חבר מן המניין ושותף לאורך שנים במפעלות בית חב"ד (חלקן מנציחות את בנו הק' שנפל כחייל במלחמה).

בהתוועדות הקהילתית שנערכה ביישוב הפתיע ד"ר לייבוביץ' את הקהל בהשקת הספר החדש בו הוא מספר על המסע המיוחד שעשה בליווי השלוחים ואת תובנותיו לגבי אופי המנהיגות במפעל השליחות ואת רוחב חזונו של הרבי.

כשסיים להסביר על הספר החדש, ביקש להעניק את העותק הראשון של הספר החדש לשלוחים במושב והודה להם על דרך ארוכת שנים שהם עושים בשליחות במושב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.