| יום י"ב ניסן ה׳תשפ״א 25.03.2021

קונים עיתוני המודיע, משפחה או את מגזין Ami? האוצרות בפנים!

אוצרות בעיתוני החג לציבור החרדי: כרבע מיליון יהודים, בכל רחבי העולם, ייחשפו לתורתו הקדושה של הרבי לחג הפסח • ומי עומד מאחורי היוזמה?
קונים עיתוני המודיע, משפחה או את מגזין Ami? האוצרות בפנים!
צפו בוידאו:


עשרות אלפי משפחות שיקנו את עיתוני החג של 'משפחה' ו'המודיע' ישמחו לגלות את האוצר שיחכה להם בפנים: חוברת עם פירושי הרבי על ההגדה של פסח בתוך העיתונים עצמם! חסידים, ליטאים, ספרדים וחובשי כיפות מכל החוגים ייהנו מטעמה ומאורה של תורת הרבי על ההגדה, וליל הסדר שלהם יאיר באור חדש.
 
כך גם בארצות הברית: לרוכשי העיתונים 'המודיע' ו'משפחה' בשפה האנגלית, וכן מגזין Ami ועיתון Jewishpress הנפוץ בקהילות החרדיות בארה"ב, מצפה הפתעה דומה: חוברת Lightpoints ועמודי תוכן עם רעיונות קצרים מעובדים מתורתו של הרבי לחג הפסח.
 
יחד עם חוברות אוצרות ההגדה המופצות בעשרות אלפי עותקים מגיעים ל250,000 חוברות!
 
מאחורי היוזמה הברוכה עומד מכון אור החסידות, האמון על הפצת תורת הרבי ליהודים מכל החוגים והמגזרים. על עבודת הליקוט, העריכה והעיבוד של התכנים שוקד צוות עורכים החדור בשליחות החשובה - להנגיש את תורת הרבי ולהביא אותה לקהלים חדשים, עד ש"יפוצו המעיינות חוצה".
 
הרב אברהם מן, יו"ר מכון "אור החסידות": "רבע מיליון חוברות מתורת הרבי יחולקו בארץ הקודש ובחו"ל ויאירו אלפי בתים בחג הפסח באור חדש. פעולה זו מצטרפת למגוון היוזמות הברוכות של המכון, שבוודאי מקרבות אותנו לקיום הייעוד של "ומלאה הארץ דעה את ה'..." שנזכה לכך כבר בחודש ניסן ולפני חג הפסח, בו נגאלו אבותינו ממצרים ובו עתידין להיגאל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.