מנדי ברגר | יום י"א ניסן ה׳תשפ״א 24.03.2021

ב"בית רבינו 770" בירושלים בחרו: 'אנא נסיב מלכא' • תיעוד

התוועדות המרכזית לרגל יום הבהיר י"א ניסן בירושלים סחפה את משתתפיה עד אור הבוקר, כשהם מנותקים כליל מהחדשות הסוערות • כל הבאים להיכל האירועים של בית הכנסת, השאירו את הטלפונים הסלולאריים שלהם מחוץ לאולם, התנתקו לשעות ארוכות ממערכת הבחירות הסוערות ומהתוצאות הדרמטיות, ובחרו כאיש אחד ב"אנא נסיב מלכא", אנחנו מקושרים ודברים ברבי
ב
צילום: דוב בער הכטמן

התוועדות המרכזית לרגל יום הבהיר י"א ניסן בירושלים סחפה את משתתפיה עד אור הבוקר, כשהם מנותקים כליל מהחדשות הסוערות:

מאות רבות של חסידים ואנשי מעשה, שלוחים ומקורבים, יחד עם תלמידי התמימים, השתתפו אמש בהתוועדות י"א ניסן סוחפת ומלכדת, מרוממת ומחזקת, כאשר הם מניחים מאחור את כל הוויות העולם.

יוזמתו וקריאתו של הרב יוסף יצחק הבלין, רבה של קריית ליובאוויטש ברמת שלמה ויו"ר מפעלי "היכל מנחם" סחפה את ציבור אנ"ש בירושלים רבתי ובסביבתה. כל הבאים להיכל האירועים של בית הכנסת, השאירו את הטלפונים הסלולאריים שלהם מחוץ לאולם, התנתקו לשעות ארוכות ממערכת הבחירות הסוערות ומהתוצאות הדרמטיות, ובחרו כאיש אחד ב"אנא נסיב מלכא", אנחנו מקושרים ודברים ברבי, ושום דבר לא יפריע לנו לחזק את התקשרותנו ביום זה.

הוביל את ההתוועדות רב הקהילה הרב הבלין, כאשר במשך שעות ארוכות הלהיב ועורר את הציבור להתחזק בלימוד תורתו של הרבי, ולקבל שורה של החלטות טובות לרגל היום הגדול. עוד התוועדו עם הציבור עד אור הבוקר, המשפיע המפורסם הרב יחזקאל סופר, וכן הרה"ח ר' יוסף יצחק רוזנברג, ממשפיעי הקהילה ברמת שלמה, שסיפר סיפורים מאלפים מאירועי י"א ניסן בשנות הלמ"ד בבית חיינו.

הבעל מנגן החסידי ר' דוד סיטבון הלהיב את הציבור במחרוזת שירי י"א ניסן לאורך השנים, והציבור עמד על רגליו שעות ארוכות בשירה ובזימרה, "שיר למעלות", להודות לה' על שזכינו להיות חסידים ומקושרים לרבינו.

במהלך ההתוועדות ניגשו רבים ממשתתפיה לרב הבלין ולגבאי בית הכנסת ובראשם ר' צבי וויינפלד, והודו על ההתוועדות המיוחדת שחיזקה ועוררה את כל משתתפיה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.