שלמה מן | יום י' ניסן ה׳תשפ״א 23.03.2021

אחרי עדכון המדגמים: שוויון בין הגושים. הימין לא מגיע ל-61

בפעם הרביעית בתוך שנתיים, אחרי שנה של קורונה, מיליוני ישראלים פקדו את הקלפיות ושלשלו את פתק הבחירה שלהם • צפו במדגמים הדרמטיים שפורסמו בערוצי התקשורת המרכזיים בישראל • בכולם: 61 לימין עם בנט
אחרי עדכון המדגמים: שוויון בין הגושים. הימין לא מגיע ל-61

לילה של הכרעות דרמטיות: לפי תוצאות המדגם שערך מנו גבע ממכון ‘מדגם’ עבור חדשות 12, לגוש נתניהו יחד עם ימינה יש 61 מנדטים. עם זאת, בשלב זה עדיין מוקדם לקבוע האם נתניהו אכן יהיה ראש הממשלה הבא.

לפי תוצאות המדגם בחדשות 12: הליכוד עם 31 מנדטים, יש עתיד עם 18, ש”ס עם 9, הרשימה המשותפת – 9, ימינה – 8, כחול לבן – 7, העבודה – 7, הציונות הדתית – 7, ליברמן – 6, יהדות התורה – 6, תקווה חדשה – 6, מרצ – 6.

מדגם חדשות 13: ליכוד 33 יש עתיד 16 גנץ 8 ש״ס 8 ליברמן 8 יהדות התורה7 ימינה 7 עבודה 7 מרצ 7 הציונית הדתית 6 תקווה חדשה 5 רעמ- מתנדנדת ולא עוברת.

מדגם כאן חדשות 11: הליכוד 31,  לפיד 18 מנדטים. ש”ס של אריה דרעי קיבלה 9 מנדטים, והרשימה המשותפת בראשות איימן עודה קיבלה 8 מנדטים.

ימינה של נפתלי בנט זוכה ל-7 מנדטים, וכך גם כחול לבן של בני גנץ, העבודה, יהדות התורה, הציונות הדתית וישראל ביתנו. תקווה חדשה של גדעון סער קיבלה 6 מנדטים וכך גם מרצ של ניצן הורוביץ. רע”מ של מנסור עבאס לא עברה את אחוז החסימה.

מדגם ערוץ 20: הליכוד 31, יש עתיד 18, שס 9, הרשימה המשותפת 8, ימינה 7, ישראל ביתנו 7, כחול לבן 7, העבודה 7, מפלגת הציונות הדתית 7, יהדות התורה 7, תקווה חדשה 6, מרצ 6 .

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.