| יום ט' ניסן ה׳תשפ״א 22.03.2021

מחר: התוועדות י"א ניסן בירושלים עם הרב הבלין

מחר בלילה, יום שלישי אור ליום הבהיר י"א ניסן, תתקיים אי"ה בירושלים עיה"ק ההתוועדות המרכזית לרגל יום ההולדת הקי"ט של הרבי נשיא דורנו, ב"בית רבינו" 770 שבקריית ליובאוויטש רמת שלמה.
מחר: התוועדות י

עם הקהל הרב שצפוי להגיע להתוועדות, יתוועד בע"ה הגה"ח הרב יוסף הבלין, רבה של קריית ליובאוויטש ברמת שלמה, ויו"ר מרכז "היכל מנחם" להפצת מעיינות החסידות בירושלים והסביבה, שיעורר את הציבור על עניינו של יום, ולהתחזק בדרכי ההתקשרות לרבינו נשיאינו.

ההתוועדות המרכזית תחל בע"ה בשעה 8:30, באולם האירועים של 770, והיא תיערך לצד שולחנות ערוכים, ובליווי בעלי המנגן החסידיים ר' דוד סיטבון ור' אחיה כהן אלורו.

עניין רב מעוררת התוועדות זו בקרב אנ"ש חסידי חב"ד בירושלים, שכן ההתוועדות המיוחדת, שנערכת במוצאי יום הבחירות, תיערך כאשר כל משתתפיה יגיעו להתוועדות בלי טלפונים סלולאריים.

כפי שכבר פורסם, כיוון שי"א ניסן חל השנה למחרת יום הבחירות, ובמוצאי יום הבחירות משודרות בדרך כלל מדגמי התוצאות בכלי התקשורת השונים, מה שמעורר עניין רב בציבור, המבקשים להתעדכן בתוצאות, כדי שהתוועדות יום הבהיר הנערכת באור ליום הבהיר תהיה התוועדות חסידית כנדרש לגודל יום נעלה זה, ללא הפרעות חיצוניות, יזם הרב הבלין פנייה חריגה למאות האברכים בקהילתו בהצעה כי להתוועדות השנה - משתתפיה יבואו ללא טלפונים כלל.

הבאים אל ההתוועדות ישבו שעות ארוכות להתוועדות מרוממת ומלכדת, כאשר את כל הבלי העולם הם ישאירו למספר שעות מחוץ לכותלי בית הכנסת. היוזמה המקורית התקבלה בשמחה רבה בקרב חברי הקהילה, וכל הבאים להתוועדות המיוחדת מגיעים על דעת החלטה טובה, לשבת ולהתוועד שבת אחים גם יחד, לחזק את רגשי ההתקשרות לרבי במשך שעות ארוכות, ללא הפרעות וללא הסחות דעת.

יוזמת הקהילה ברמת שלמה, שכבר עשתה לה כנפיים בקרב קהילות אנ"ש ברחבי הארץ, הולכת וצוברת תאוצה, המתכוונים אף הם לנהל את התוועדות יום הבהיר השנה במתכונת זו, כיאה לכבודו של יום, ולכבודו של רבינו.

בהתוועדות זו צפויים להשתתף רבים מחסידי חב"ד מירושלים והסביבה, תלמידי התמימים, וכן שלוחים עם מקורביהם המתעתדים להגיע להתוועדות הגדולה.

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.