מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשפ״א 22.03.2021

הרבי והגבירים: הצצה בלעדית למוסף הנושא של כפר חב"ד לחג

JEM
במוסף החג של עיתון כפר חב"ד "ברכוש גדול": סקירה מקיפה על הקשר המופלא ששרר בין הרבי לנגידים של מוסדות ליובאוויטש לאורך השנים • חשיפות מאחורי הקלעים, עשרות צילומים מרהיבים • COL מגיש הצצה בלעדית
הרבי והגבירים: הצצה בלעדית למוסף הנושא של כפר חב
שער המוסף החגיגי

לחבילת 'כפר חב"ד' לחג הפסח, שתופץ החל ממחר בקהילות אנ"ש, מצורף מוסף נושא מיוחד ומרתק, ראשון מסוגו, הסוקר את הקשר המופלא ששרר בין הרבי לנגידים של מוסדות ליובאוויטש לאורך השנים.

את המוסף, "ברכוש גדול", בן 64 עמודים, כתב וערך הסופר מענדי קורטס.

בפסח המוסף: הצצה מפעימה לאחורי הקלעים של ה"יחידות לגבירים", בארגון ה"קרן לפיתוח מחנה ישראל", שהתקיימה ב-770 בשנים האחרונות. המארגנים משתפים בתשובות המיוחדות מן הקודש פנימה ומגוללים את התפתחות הקרן ששמה לה מטרה לדאוג לתקציב כללי לפעילות מוסדות הרבי.

עוד במוסף: אשנב נדיר לעצות והדרכות 'פיננסיות' שהעניק הרבי במרוצת השנים לאנשי עסקים, גבירים וסוחרים תומכי השלוחים, שפנו וביקשו את חוות דעת קודשו.

כך לדוגמה: החשיבות בכך שהכל יהיה חוקי, ההתנהלות הנכונה כאשר כמה אחים שותפים באותו עסק, המעלה במגורים קרובים למשרד, הדרך היעילה ביותר להרים קמפיין לגיוס כספים. וגם: ממי לקבל עצות, איך להתמודד מול מפולת פיננסית, כיצד לבלום מתחרים, ומה צריך לזכור כשפונים לגביר כדי לבקש ממנו תרומה לעניינים של יהדות והפצת המעיינות.

כתבה נרחבת בלב המוסף מספקת הצצה נדירה, בלתי ממצה וראשונה מסוגה, לפעילות גיוס הכספים שביצע הרבי בטרם עלה על כס הנשיאות, כעומד בראש שלושת המוסדות המרכזיים של חב"ד.

המוסף נחתם בפרויקט ענק, "ה'זבולונים'", המפנה את אור הזרקורים לתומכים הבולטים של מוסדות ליוובאוויטש ברחבי העולם שזכו לקשר ייחודי עם הרבי.

במסגרת הפרויקט מובאים סיפוריהם של הנגידים: שמואל ראהר ז"ל, יקותיאל יהודה ראהר, דוד צ'ייס ז"ל, רוני פרלמן, לוי לבייב, אדוארדו אלשטיין, יוסף ואדמונד ספרא ז"ל. העצות וקשר הקרוב שהיה לכל אחד מהם עם הרבי.

עוד במוסף: כתבי יד של הרבי בענייני פרנסה ועסקים, וסקירה נרחבת על ההתוועדות הבלתי נשכחת של פורים תשט"ו, בה דיבר הרבי לפתע על ניסיון העשירות והכריז הכרזה מדהימה.

המוסף מלווה בעשרות תמונות נדירות ומרהיבות של הרבי מבית חברת המדיה החב"דית JEM.

צפו בעמודים נבחרים מתוך המוסף.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.