צבי סופר | יום ח' ניסן ה׳תשפ״א 21.03.2021

הרב ישראל הלפרין: "אין כל ספק שיש להצביע ליהדות התורה"

רב קהילת חב"ד בהרצליה הרב ישראל הלפרין במכתב דרמטי: "יש להצביע למפלגה החרדית ביותר הרוצה באיחוד, והרבי רצה שהסיעות החרדיות-דתיות יתאחדו ב'בלוק טכני' בו יהיו גם כאלו שאין דעתו נוחה מעמדותיהם • "לראשונה מזה שנים ישנו אחד ומיוחד אשר פעל בכנסת האחרונה בדיוק לפי התחייבותו אלינו, תוך שיתוף פעולה מלא וניסיון אמיתי לפעול בדיוק כדעת הרבי הן בשלימות הארץ במאבקו לסכל את 'תכנית המאה' ידידנו הנעלה הרב מאיר פרוש ואין כל ספק שיש להצביע עבורו ליהדות התורה"
 הרב ישראל הלפרין:
השליח הרב ישראל (רלי) הלפרין

רב קהילת חב"ד בהרצליה ושליח חב"ד בעיר הרב ישראל (רלי) הלפרין במכתב דרמטי: "יש להשתתף בבחירות ולהצביע למפלגה החרדית ביותר הרוצה באיחוד. הרבי רצה שהסיעות החרדיות-דתיות יתאחדו ב'בלוק טכני' בו יהיו גם כאלו שאין דעתו הק' נוחה מעמדותיהם אך הבוחר מכוון עבור הסיעה הקרובה לדעותינו שבתוך הבלוק. זה לא דיעבד ולמעלה מלכתחילה. זה רצונו הקדוש דוקא כך. אבן בוחן להתקשרות", כותב הרב הלפרין.

"לראשונה מזה שנים, היה אחד ומיוחד אשר פעל בכנסת האחרונה בדיוק לפי התחייבותו אלינו, תוך שיתוף פעולה מלא, התייעצות לאורך כל הדרך ונסיון אמיתי לפעול בדיוק כדעת הרבי הן בשלימות הארץ במאבקו לסכל את 'תכנית המאה' המסוכנת והן כעת בשלמות העם, בהביאו את כלל הסיעות להגיב בדיוק כדעת הק' 'כהלכה'.  ידידינו הנעלה הרב מאיר פרוש, לכן אין כל ספק שיש להצביע עבורו ל'יהדות התורה'  שסימנה ג' לנחת רוח הרבי", מסיים הרב הלפרין את מכתבו.

ב"ה.  אהובי ק"ק אנ"ש הרצליה

הבחירות

בהתאם לדעת כ"ק אדמו"ר שליט"א:

א. יש להשתתף בבחירות ולהצביע למפלגה החרדית ביותר הרוצה באיחוד.

אבן הבוחן העיקרית: שמירה על ג' השלמויות כדעת ק'

ב. רצון ודירבון אד"ש מה"מ שצרור הסיעות החרדיות/דתיות יתאחדו ב'בלוק טכני' בו יהיו גם כאלו שאין דעתו הק' נוחה מעמדותיהם אך הבוחר מכוון עבור הסיעה הקרובה לדעותינו שבתוך הבלוק. זה לא דיעבד ולמעלה מלכתחילה. זה רצונו הקדוש דוקא כך! ואבן בוחן להתקשרות!

ג. כל מפלגות החרדים/דתיים העומדים בנ"ל אהובים כו' ואנו מייחלים להצלחתם.

ד. לראשונה מזה שנים, היה אחד ומיוחד אשר פעל בכנסת האחרונה בדיוק לפי התחייבותו אלינו, תוך שיתוף פעולה מלא, התייעצות לאורך כל הדרך ונסיון אמיתי לפעול בדיוק כדעת כ"ק אד"ש מה"מ. הן בשלמות הארץ במאבקו לסקל את 'תכנית המאה' המסוכנת והן כעת בשלמות העם, בהביאו את כלל הסיעות להגיב בדיוק כדעת הק' 'כהלכה'.  ידידינו הנעלה הרב מאיר פרוש שי'

ד. לכן אין כל ספק שיש להצביע עבורו ל-

'יהדות התורה'  שסימנה 'ג'.

לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א

ולקרוב הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

הרב ישראל הלפרין

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.