שלמה מן | יום ח' ניסן ה׳תשפ״א 21.03.2021

"אמרתי מה אתה עושה? וקיבלתי אגרוף לפנים, יצא שפריץ דם"

שרת התחבורה: "הנחיתי לפעול מול המשטרה כדי לנקוט בפעילות אכיפה נגד העבריין" • ברק רביד: "מקווה שיתפסו התוקף ויגישו כתב אישום על פשע שנאה" • גם פוליטיקאים המתחרים על קולות חב"ד קצרו קופון
צילום: הטוויטר של אפרים דוד

חסיד חב"ד, טכנאי ברדיו 'קול חי' שהותקף הבוקר באוטובוס, שחזר את הרגעים המצמיתים. "ניגש אלי צעיר ואמר לי 'בגללכם באה הקורונה' והכניס לי אגרוף לבטן.

"נבהלתי. קמתי ואמרתי לו 'מה אתה עושה?' והוא הכניס לי אגרוף לפנים בחוזקה. יצא שפריץ של דם והתחלתי לדמם. הגעתי לעבודה איכשהו ואז פינו אותי לבית החולים".


>> טכנאי חסיד חב"ד הוכה באלימות באוטובוס: "אתם אחראים לנגיף"


הרשת סוערת בעקבות התקיפה. שרת התחבורה מירי רגב הגיבה למקרה וכתבה: "הנחיתי הבוקר את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול מול משטרת ישראל, כדי לנקוט בפעילות אכיפה נגד העבריין שתקף נוסע חרדי בתחבורה הציבורית. לא נאפשר פגיעה בשלומם של הנוסעים בתחבורה הציבורית".

בארגון 'בצלמו' הגיבו: "הזהרנו כל הזמן שבסוף ישפך דם, לצערנו צדקנו. ההסתה הפרועה שנשמעת מפוליטיקאים והתקשורת שוב ושוב כשקוראים לזרוק חרדים למזבלה, או לפתוח באינתיפאדה נגד חרדים אלו התוצאות. אנו קוראים למשטרה למצות את הדין עם התוקף הגזעני ולעצור מיידית את כל אנשי התקשורת שקראו לפגוע בחרדים בתקופה האחרונה".

ברק רביד, עיתונאי בדסק החוץ של 'וואלה', כתב: "מביש ומזעזע. מקווה שיתפסו את התוקף ויגישו כתב אישום על פשע שנאה".

העיתונאי אריה ארליך, חסיד חב"ד, עורך המגזין 'משפחה', צייץ: "כשפוליטיקאי שפל קורא לזרוק חרדים למזבלה והמגישים בערוץ צוחקים וכמעט כל הפוליטיקאים שותקים - המחזות האלה הם בסך הכל צפויים. אשכרה נהיה מפחיד לחיות פה".

אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ברדיו קול חי, צייץ: "הבוקר חבר מהרדיו חוטף מכות באוטובוס עם בוקס לפרצוף, מאיזה אנטישמי שצעק לו "אתם החרדים שמביאים את כל המחלות". החבר אושפז בבית החולים, מדמם ופצוע. מחפש את זה בכל כלי התקשורת ולא מוצא.  אז יש לי מסר לתוקף: פליז פעם הבאה מספיק שתזרוק ביצה".

איש התקשורת והיועץ האסטרטגי מני גירא שווארץ צייץ: "הדם על הידיים של  קברניטי 'ידיעות' וחדשות12 - שלא מפסיקים לקדם את ליברמן".

גם הפוליטיקאים, רגע לפני הבחירות, ניצלו את המקרה להבנת רווחים אלקטורליים.

במפלגת ש"ס הגיבו: ""אחרי שנה שלמה של הסתה מרושעת כלפי המגזר החרדי המציירת אותנו כ'מפיצי מחלות', כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש".

בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'הציונות הדתית', הגיב: "אני קורא למשטרה להיכנס באופן מיידי לתמונה, ללכוד את התוקף ולמצות איתו את מלוא חומרת הדין. אלימות חייבת להיות מחוץ לתחום".

במפלגת 'יהדות התורה' הגיבו: "מדובר בתוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן כנגד החרדים והמסורת היהודית. הדרך היחידה לעצור את השנאה ולנצח את ההסתה זה ג' בקלפי".

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
רק עם בן גביר וסמוטריץ' יהיה ממשלת ימין!...
ח' ניסן ה׳תשפ״א
רק עם בן גביר וסמוטריץ' יהיה ממשלת ימין! שימו ט'!
2.
הבדל בין מורה לשר או ח"כ בישראל
ח' ניסן ה׳תשפ״א
כל מורה יודע שיש בין התלמידים אלימות פיזית ויש אלימות מילולית, כל מורה מחוייב לטפל בכל מקרה של אלימות, גם כשהיא מילולית!. מי מטפל בחברי הכנסת והשרים שמתנהגים באלימות מילולית????
שאלה טובה.
ח' ניסן ה׳תשפ״א
זהו שאין. החכי''ם עושים מה שבא להם ואי שבא להם וכמה שבא להם בלי לתת דין וחשבון. זה נורא!
3.
רק תביעה אזרחית תעצור את ההסתה
ח' ניסן ה׳תשפ״א
רק כשיתבעו כל מסית בהית משפט פלילי ויגרמו לו לשלם סכומים גדולים מכיסו, תיפסק ההסתה, עד אז לא יקרה כלום
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.