תוכן שיווקי | יום ה' ניסן ה׳תשפ״א 18.03.2021

המסר של סמוטריץ ובן גביר מכפר חב"ד והביקור אצל הרבנים

לקראת יום הבחירות המכריעות והקרובות, נפגשו ח"כ בצלאל סמוטריץ' ועו"ד איתמר בן גביר עם רבים מרבני חב"ד. השניים העלו בפני הרבנים את הסוגיות הבוערות ביותר בנושאי שלמות העם, שלמות התורה ושלמות הארץ
המסר של סמוטריץ ובן גביר מכפר חב
בן-גביר וסמוטריץ', ליד 770 בכפר חב"ד. צילום: חיים טויטו

לקראת יום הבחירות המכריעות והקרובות, נפגשו ח"כ בצלאל סמוטריץ' ועו"ד איתמר בן גביר עם רבים מרבני חב"ד. השניים העלו בפני הרבנים את הסוגיות הבוערות ביותר בנושאי שלמות העם, שלמות התורה ושלמות הארץ. בין היתר, סקרו השניים את המאבק המר מול הרפורמים, המערכה שטרם הסתיימה נגד 'מתווה הכותל', הלחצים המדיניים על ישראל, ההפקרות השוררת בנגב, בגליל ובערים המעורבות ועוד.

סמוטריץ' ובן גביר שבו והבהירו כי ימשיכו לעמוד על המשמר ויעשו הכל ע"מ להבטיח שדבר מדבריו הקדושים של הרבי לא ישובו ריקם. השניים הציגו נתונים ועובדות המצביעים על כך שהמערכה גורלית מאי פעם וכי אין להיתפס לשאננות שעלולה להיות מסוכנת והרת אסון ח"ו היל"ת.

בין היתר נועדו השניים עם הרבנים הגאונים: הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, מזכיר בי"ד רבני חב"ד ורבה של קרית מלאכי; הרב מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד ורבה של קהילת חב"ד רחובות;  הרב משה הבלין חבר בי"ד רבני חב"ד, רבה הראשי של קרית גת וראש ישיבת תומכי תמימים בעיר; הרב חיים שלמה דיסקין רבה הראשי של קרית אתא; הרב ברוך בועז יורקוביץ רבה של קהילת חב"ד בלוד; הרב ישראל הלפרין, רב קהילת חב"ד בהרצליה וראש מוסדות חב"ד בעיר, הרב יוסף גינזבורג, ראש ישיבת חב"ד ברמת אביב, ועוד.

השניים ביקרו אישית בקהילות וריכוזי אנ"ש בכפר חב"ד, בעיר הקודש צפת, בנחלת הר חב"ד, בלוד, ברחובות, בקריית גת, בהרצליה ובמגדל העמק. בכל אחת מהקהילות קידמו את פניהם אנ"ש והתמימים שביקשו לחזק את ידיהם, להביע את תמיכתם בהם ולאחל להם הצלחה גדולה, ביום שלישי הקרוב שהוכפל בו כי טוב.

צפו במסר של ח"כ בצלאל סמוטריץ' ועו"ד איתמר בן גביר מ770 בכפר חב"ד>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.