מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשס״ה 20.07.2005

כפר מיימון: עשרת אלפים איש יובילו לניצחון

לאחר לילה רגוע, מתחדשת הבוקר מלחמת ההתשה בין משתתפי "מצעד ההתחברות" לכוחות הביטחון. מנהיגי העצרת הודיעו שבכוונתם לצאת בשעות הערב לכיוון גוש קטיף, ללא אישור המשטרה. "הדרך לאחינו הגיבורים תסתיים בסופו של דבר בהגעה אל היעד", הצהיר זאב חבר (זמביש) מנכ"ל אמנה ומראשי מועצת יש"ע. "ביומיים האחרונים הצטרפו אלינו מאות כלי רכב ואלפי בני אדם. לעת ערב נמשיך את המסע לגוש. נודיע לכם כשעה לפני ועליכם להיערך לכך".אחרי חבר עלה לנאום ראש מועצת דרום הר חברון, צביקי בר-חי: "אף אחד לא יוכל לעצור אותנו בדרך לגוש קטיף", קרא בר-חי. "המאבק הוא על הרוב. צריך לנשוך שפתיים ולהחזיק מעמד. אנחנו ננצח!". הדברים התקבלו בהתלהבות רבה. גורמים בהנהגת מועצת יש"ע מסרו אמש ל-COL כי "עשרת אלפים איש נוספים שיגיעו למקום, יאפשרו לנצח את המאבק ולהגיע לגוש קטיף". המשך דיווח ב'כתבה מלאה' * גלריית תמונות של רועי בכרך - ב'כתבה מלאה'
כפר מיימון: עשרת אלפים איש יובילו לניצחון
צילום: רועי בכרך
הבוקר נפגש פעם נוספת ראש המועצה האזורית מטה בנימין, פנחס ולרשטיין, עם מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אורי בר לב, שהבהיר לו שוב כי לא תתאפשר צעדה לכפר מימון. ולרשטיין אמר ל-ynet כי לפני שהמתנחלים ייצאו מכפר מימון הערב הם יודיעו על כך למשטרה. במהלך היום צפויות פגישות נוספות בין הצדדים.

פעילי הימין התעוררו בכפר עם תחושת אי ודאות לאחר דחיית הפריצה. ראשי מועצת יש"ע כינסו את הפעילים ברחבת בית הכנסת, שוחחו איתם והסבירו להם כי אין שינוי בתוכניות.

בסביבות השעה 8 בבוקר החלו ג'יפים עם רמקולים לנוע ברחבי כפר מימון ולהודיע כי בשעה 9 נקראים הפעילים לרחבת בית הכנסת לקבל תדרוכים ועדכונים. האלפים הצטופפו ברחבה ולא הפסיקו לשיר ולרקוד ואז עלו מזכ"ל אמנה, זאב (זמביש) חבר, וראש המועצה האזורית דרום הר חברון, צביקי בר חי, ודיברו. זמביש אמר לפעילים: "יש פה ציבור עצום, הדרך שעשינו היא ארוכה ותסתיים בהגעה ליעד. הערב והלילה יצטרפו אלינו מאות כלי רכב ואנשים".

"זמביש" התייחס לעובדה שאתמול לא יצאו הפעילים לצעדה ואמר: "לא נכון היה לצאת אתמול, אבל לעת ערב נמשיך את המסע, תהיו מוכנים לקריאה שעה לפני היציאה".

צביקי בר חי אמר: "איש לא יוכל לעצור אותנו מלהגיע לגוש קטיף. מסביבנו יש 20 אלף חיילים ושוטרים". בשלב הזה פנה בר חי לראש הממשלה ואמר לו "תיקח את כולם ותיכנס בעזה כמו שצריך". עוד אמר בר חי: "אנחנו קוראים לכל מי שחשובה לו ארץ ישראל לצאת למאבק על הדמוקרטיה. אנחנו מבינים שהמאבק הוא על הרוב ואנחנו ננצח. מהלך מורכב וקשה אבל לרגע אחד לא איבדנו את האמונה בדרכנו".

ynet
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מנחם ולדמן{חולצה ירוקה}
י"ג תמוז ה׳תשס״ה
ממש כמו שסבתא עמדה מאחורי הגדרות ככה גם ...אתה.
תומכים בך ומקווים שגם הפעם תנצח!
המשפחה
2.
חבדניקים איפה אתם הייתם??
י"ד תמוז ה׳תשס״ה
חיפשתי את החב"ד האוטנתית ומצאתי רק דגלונים וכדומה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.