מנדי ברגר | יום ג' ניסן ה׳תשפ״א 16.03.2021

ויקרא: רוצה להתקרב? תקריב את עצמך! • צפו בווידאו

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו השישים-וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", המצטרף לפרוייקט ה"ליקוטי שיחות" העולמי • והשבוע: שיחה נפלאה לפרשת ויקרא, בה הרבי מאיר את עומק החביבות והחיבה הקיימת תמיד בין הקב"ה ועם ישראל, ובין עם ישראל והקב"ה, ומכך על הדרך להתקרב אל הבורא – ע"י הקרבת האדם את עצמו לבורא
ויקרא: רוצה להתקרב? תקריב את עצמך! • צפו בווידאו

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו השישים-וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", המצטרף לפרוייקט ה"ליקוטי שיחות" העולמי.

והשבוע: שיחה נפלאה לפרשת ויקרא, בה הרבי מאיר את עומק החביבות והחיבה הקיימת תמיד בין הקב"ה ועם ישראל, ובין עם ישראל והקב"ה, ומכך על הדרך להתקרב אל הבורא – ע"י הקרבת האדם את עצמו לבורא.

מדוע פותחת פרשת ויקרא בדיני קורבנות נדבה, ולא בדיני קורבנות חובה? * ומדוע התורה מקדימה את דיני קורבנות היחיד לדיני קורבנות הציבור? * אלו קורבנות היו אפשריים להקרבה בימי חנוכת המזבח? * מה העיקר בעניין הקורבנות, פעולת ההקרבה או התקרבות האדם? * מדוע הכתוב לא מזכיר במפורש את ההקרבה הנפשית הנדרשת מהאדם המקריב? * עומק דברי רש"י "בקורבנות נדבה דיבר העניין" * כיצד כפיית האדם עד שיאמר "רוצה אני" מעידה על רצונו האמיתי?

בעבודת הקורבנות מתבטא המהות של כל יהודי * מדוע הכתוב נוקט בביטוי "אדם" המקריב את הקורבן? * ומדוע פותחת התורה דווקא את פרשת הקורבנות ב"ויקרא" לשון חיבה? * החיבה ההדדית בין הקב"ה לעם ישראל, ובין עם ישראל והקב"ה * אתה רוצה להתקרב לה'? תקריב את עצמך!

לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.