מנדי ברגר | יום א' ניסן ה׳תשפ״א 14.03.2021

ליברמן מחריף השנאה: "את החרדים וביבי במריצה למזבלה"

ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו' מחריף ההתבטאויות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והמגזר החרדי • עורך 'כפר חב"ד', הרב אהרון דוב הלפרין הגיב לו: "אתה מתכוון לאותן מריצות בהן העמיסו יהודים בדרך למזבלה באושוויץ ומיידנק - או למזבלות מסוג שונה? חרדים ניצולי שואה שואלים" • יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני: "אנחנו החרדים כבר ממזמן מתייחסים אליו כמי שהשתבשה עליו דעתו"
ליברמן מחריף השנאה:
אביגדור ליברמן (צילום: אתר הכנסת)

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, מחריף את ההתבטאויות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והציבור החרדי.

בראיון שהעניק ב'חדשות 12', שאל אותו המגיש "נניח יש מצב שביבי זז הצידה ואביגדור ליברמן והחרדים וכל השאר נשארים יחד", ענה ליברמן: “אין דבר כזה”.

כאשר נשאל, “נגיד על כף המאזניים ביבי הביתה ואתה עם החרדים מה תעשה?”, ענה ליברמן: “את החרדים יחד עם ביבי אני מעיף במריצה אחת למזבלה קרובה”.

הרב אהרן דב הלפרין, עורך עיתון ‘כפר חב”ד' צייץ בתגובה למילים הקשות של הח"כ: "שאלה לליברמן: כשאתה אומר בשידור (בערוץ חדשות במדינת היהודים) שתעמיס את כל החרדים על מריצות ותשלח אותם למזבלה – אתה מתכוון לאותן מריצות בהן העמיסו את היהודים בדרך למזבלה באושוויץ ומיידנק – או למזבלות מסוג שונה? חרדים ניצולי שואה שואלים”.

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני בתגובה למה שכינה “דברי ההבל” של ליברמן: “הייאוש שלו במאבק נגד נתניהו מביא אותו לאמירות הללו, אנחנו החרדים כבר ממזמן מתייחסים אליו כמי שהשתבשה עליו דעתו, שכנראה מכיר את המזבלה מקרוב ומביא אותה לשיח הציבורי. אני מצפה מרשויות אכיפת החוק לטפל באמירה האנטישמית הזו”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.