מנדי ברגר | יום א' ניסן ה׳תשפ״א 14.03.2021

מדריך ייחודי לחודש ניסן וחג הפסח בלשה"ק וברוסית

כמדי ערב חג, ראה אור במוסקבה "המדריך לחודש ניסן וחג הפסח ה'תשפ"א" - בלשה"ק וברוסית, אשר מופץ בין מאות ואלפי יהודי רוסיה, ובו כל המידע ההלכתי והפרקטי לחודש זה • המדריך יוצא לאור ע"י הגבאים בבית הכנסת המרכזי במוסקבה 
מדריך ייחודי לחודש ניסן וחג הפסח בלשה

זה כבר הפך למסורת של שנים, כאשר לקראת כל חג ומועד במעגל השנה, יוצא לאור במוסקבה בירת רוסיה מדריך מקיף לקראת החג, הערוך בטוב טעם ודעת בלשון הקודש ובשפה הרוסית, ובו כל המידע הנחוץ, ההלכתי והמעשי, לקראת החג הקרב ובא.
 
בימים אלו, בהם עם ישראל מתכונן לקראת חג החירות הבא עלינו לטובה, ראה אור "המדריך לחודש ניסן וחג הפסח" הבעל"ט בלשה"ק וברוסית, אשר מופץ בין מאות ואלפי יהודי מוסקבה. גם השנה הושקע מאמץ מיוחד לעיצוב ועימוד 'המדריך' בפורמט כיס, כך שישמש באופן תמידי ונוח עם זמני ההלכה מדי יום, במיוחד לשנה זו - 'ערב פסח שחל בשבת', הדורש היערכות הלכתית מיוחדת ובלתי מצויה, ויש להתכונן מראש כדי לדעת את המעשה אשר יעשון, והמדריך המושקע מעניק לקוראים את המענה ההולם.
 
הוצאת והפצת המדריך נעשו כמיטב המסורת, בידיהם האמונות של גבאי בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, בראשות רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר - אשר משקיעים בכל ימות השנה כוחות ומשאבים רבים כדי להוציא דבר נאה ומתוקן לטובת הכלל והפרט, ומדריך זה מהווה בעבור רבבות-אלפי יהודי רוסיה כאלומת אור, המנתבת את דרכם בנתיבות החג, בהלכה, הדרכה ומנהג.
 
את המדריך ערך השליח הרב לוי-יצחק מונדשיין, והוא תורגם בידי השליח הרב ניסן רופו. העימוד והעיצוב הנוח בוצעו בידי חברת "סטודיו מעוף".

להורדה בלשון הקודש - לחצו כאן!

להורדה בשפה הרוסית - לחצו כאן!
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.